Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.

Trenger hjelp. Jobber sammei med ei som jeg ikke takler. Og det verste er at vi må samarbeide så mye nå.

Hun er barnslig, veldig lite smart og utrolig irriterende. Alt hun gjør irriterer meg! Måten hun prater på, måten hun går på, måten hun viser seg frem på, og den fæle humoren hennes. Hjelpes🤮 

Jeg gruer meg til å gå på jobb på grunn av henne, jeg bare takler ikke henne. Har prøvd mitt beste.

Dessuten er hun feit og ekkel å se på, men det virker som om hun selv synes at hun er fin slik hun kler seg🤦🏼‍♀️ Har flere ganger vurdert å foreslå slanlekur, hun er kort i tillegg og ser ut som en jævla feit ball. 

Det verste av alt er at hennes humor får meg til å koke, så forbanna barnslig og irriterende at man blir sliten. Får så lyst til å be henne om å holde kjeft.

Som sakt er hun en av de mindre smarte, men hun prøver å vise at hun er smart, hun prøver for hardt og det ser bare ekstremt dumt ut🤮 Jeg forstår ikke hvordan noen faktisk kan like henne. Kjærringa er rett og slett umulig å like.

Har dere tips til hva jeg kan gjøre?

Har bedd leder om å få samarbeide med noen annen, men vi er så få på jobb nå at jeg må jolde ut med hun der...

Hjelp😣

Anonymkode: 0bc70...53f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jobber du med da? Hva har hun gjort deg siden du ikke tåler henne? Tenker at på jobb bør man forholde seg profesjonell uansett. Det at du skriver slik som du skriver får deg ikke akkurat til å høres ut som du er noe bedre. 

Anonymkode: f8c6c...88a

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva jobber du med da? Hva har hun gjort deg siden du ikke tåler henne? Tenker at på jobb bør man forholde seg profesjonell uansett. Det at du skriver slik som du skriver får deg ikke akkurat til å høres ut som du er noe bedre. 

Jobber med unge mennesker som sliter med å komme seg ut i jobb, et slags tilltak.

Hun har ikke gjort meg noe, jeg klarer bare ikke å takle henne!

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slik du skriver fremstår det mest som at du TS er den mindre intelligente av dere to, og må ta deg sammen. 

Anonymkode: 21057...efd

Jeg prøver mitt beste, dessverre takler jeg henne ikke. Uansett hvor mye jeg prøver, blir direlte kvalm av henne.

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde skifte jobb da. Hun har vel like stor rett til å jobbe der som det du har. Kanskje hun føler det samme om deg?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg prøver mitt beste, dessverre takler jeg henne ikke. Uansett hvor mye jeg prøver, blir direlte kvalm av henne.

Da forslår jeg at du leser din egen post i HI en gang til, og later som det ikke er deg og din kollega det dreier seg om. Prøv å se det i fugleperspektiv. 
Hva slags menneskesyn høres det ut som om TS har? Er det greit? Kunne du tenke deg å jobbe med en som skriver sånn om andre? Tror du at TS er lett å jobbe med, eller er det en mulighet for at TS selv er en del av problemet?

• Liker 18
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da forslår jeg at du leser din egen post i HI en gang til, og later som det ikke er deg og din kollega det dreier seg om. Prøv å se det i fugleperspektiv. 
Hva slags menneskesyn høres det ut som om TS har? Er det greit? Kunne du tenke deg å jobbe med en som skriver sånn om andre? Tror du at TS er lett å jobbe med, eller er det en mulighet for at TS selv er en del av problemet?

Du har ikke møtt henne, hadde du møtt den fæle dama hadde du forstått meg.

Noen mennesker kommer bare ikke overens med hverandre, jeg har prøvd å like henne men det går rett og slett ikke.

Har ingenting med mitt menneskesyn å gjøre, jeg liker mange men denne dama er rett og slett jævlig.

AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje du burde skifte jobb da. Hun har vel like stor rett til å jobbe der som det du har. Kanskje hun føler det samme om deg?

Vet ikke hva hun føler om meg, hun virker som en tilbakestående person som er glad 24/7.

AnonymBruker
Skrevet

Du må bare overse, å jobbe med deg selv hver gang du blir irritert.

Er du på arbeidstrening selv? Eller jobber du i et firma som tilbyr den slags, om du gjør det så passer du nok ikke til det.

Husk at i arbeidslivet vil man møte mange mennesker man ikke passer sammen med, fordi man velger ikke sin egen kollega. Ikke lett å få jobb heller for mange.

Kollega ER kollega! Se på det slik, at man bare skal jobbe sammen.

Anonymkode: 55c46...7a9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du har et problem TS, er du som må forandre deg. Hvis du ikke takler mennesker som ikke er som deg, så har du feil jobb.

Anonymkode: 28456...842

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva hun føler om meg, hun virker som en tilbakestående person som er glad 24/7.

Slike ting som dette betyr jo du rett og slett ikke har noe jobb, fordi du er 13 år.

Anonymkode: 28456...842

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ehmmm. Det hadde vært en ting hvis denne personen oppførte seg uprofesjonell eller mobbet deg/andre, men alt du beskriver er smålige hvis ikke ondsinnet pirking på denne personen? Det at de virker glad 24/7 er ikke en negativ ting. Vil du heller jobbe med miserable, negative typer som klager på alt?

Anonymkode: 1a3de...4a2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du passer virkelig ikke inn i jobben din. Du burde faktisk bytte yrke. Hadde jeg møtt ei som deg som tiltaks sjef på en måte hadde jeg gjort alt for å få deg bort mtp holdningen din. 

Anonymkode: 2fd65...7ec

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke møtt henne, hadde du møtt den fæle dama hadde du forstått meg.

Noen mennesker kommer bare ikke overens med hverandre, jeg har prøvd å like henne men det går rett og slett ikke.

Har ingenting med mitt menneskesyn å gjøre, jeg liker mange men denne dama er rett og slett jævlig.

Vet du, jeg har en kollega på jobb som er akkurat som deg. Jeg er vanligvis godt likt, men hun hater meg selv om jeg ikke har gjort henne noe som helst. Folk som dere som ikke greier å oppføre dere ordentlig mot andre burde jobbe på et kontor totalt uten kontakt med andre mennesker. Det er faktisk en veldig ekkel følelse når man vet noen hater en for at en bare er seg selv. 

Anonymkode: f4829...801

• Liker 3
Skrevet

Ærlig talt, hvor gammel er du TS? Skulle tro du går på ungdomsskolen. 

• Liker 3
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei.

Trenger hjelp. Jobber sammei med ei som jeg ikke takler. Og det verste er at vi må samarbeide så mye nå.

Hun er barnslig, veldig lite smart og utrolig irriterende. Alt hun gjør irriterer meg! Måten hun prater på, måten hun går på, måten hun viser seg frem på, og den fæle humoren hennes. Hjelpes🤮 

Jeg gruer meg til å gå på jobb på grunn av henne, jeg bare takler ikke henne. Har prøvd mitt beste.

Dessuten er hun feit og ekkel å se på, men det virker som om hun selv synes at hun er fin slik hun kler seg🤦🏼‍♀️ Har flere ganger vurdert å foreslå slanlekur, hun er kort i tillegg og ser ut som en jævla feit ball. 

Det verste av alt er at hennes humor får meg til å koke, så forbanna barnslig og irriterende at man blir sliten. Får så lyst til å be henne om å holde kjeft.

Som sakt er hun en av de mindre smarte, men hun prøver å vise at hun er smart, hun prøver for hardt og det ser bare ekstremt dumt ut🤮 Jeg forstår ikke hvordan noen faktisk kan like henne. Kjærringa er rett og slett umulig å like.

Har dere tips til hva jeg kan gjøre?

Har bedd leder om å få samarbeide med noen annen, men vi er så få på jobb nå at jeg må jolde ut med hun der...

Hjelp😣

Det høres ut som om dere passer godt sammen!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du skal vise dette innlegget til lederen din så h*n får se hva slags person du er

Anonymkode: d5967...733

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er opplagt ikke en person du jobber med, men en person du er på tiltak med. Ikke pokker om man kan ha sånne holdninger og samtidig fungere på en arbeidsplass. Hun er sikkert kjip og slitsom, men du er jo helt blåst.

Anonymkode: 6e2ab...d4c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Er du på tiltak? Se på det som en del av arbeidstreningen. I arbeidslivet kan en ikke velge sine kollegaer. Man må jobbe med mennesker som man kanskje ikke har noen kjemi med, men man opptrer  som folk allikevel. Det er noe av det man mener med å oppføre seg profesjonelt. Her er det du som må jobbe med holdningene dine. Du vil alltid møte noen i verden som du ikke liker. 

Anonymkode: 65baa...105

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...