AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Del Skrevet 3. januar 2020 Jeg kommer bare ved å stimulere klitoris selv under samleie men lurer på om dette er normalt? Har en jeg ønsker å ligge med og lurer på om jeg skal gjøre dette fra første gang vi har sex eller spørre om han er komfortabel med det? Har vært i langt forhold så usikker på hvordan ting fungerer 😂 Anonymkode: 5caa3...213 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Del Skrevet 3. januar 2020 Gjør det litt og la han ta over se om det funker. Han er vel opptatt av at du skal ha det diggest mulig Anonymkode: 223ab...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Del Skrevet 3. januar 2020 Det fungerer ikke når noen andre gjør det desverre, derfor jeg må gjøre det selv 😕 Anonymkode: 5caa3...213 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Del Skrevet 3. januar 2020 Det er din kropp, så du trenger ikke be andre om tillatelse til å ta på den. Anonymkode: 7ffdc...0ed 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Del Skrevet 3. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det fungerer ikke når noen andre gjør det desverre, derfor jeg må gjøre det selv 😕 Anonymkode: 5caa3...213 Kjør på hadde jeg sagt da 😊 Anonymkode: 223ab...36e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 3. januar 2020 #6 Del Skrevet 3. januar 2020 Synes det er utrolig sexy! For min del er min partners nytelse den største tenningen, og dermed er det naturligvis veldig tennende når hun tar ansvar for egen nytelse. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Del Skrevet 3. januar 2020 Ja det er normalt, jeg gjorde alltid det under sex med eksen min. Jeg kommer ikke vaginalt, så stimulering av klitoris er eneste mulighet for orgasme. Vet ikke hvordan det er med ons, men tviler på at en mann sier nei takk til at du begynner å ta på deg selv under samleie, de fleste vil jeg tro synes det er digg å se på, og begynne å ta på deg igjen. Det er egentlig bare det å prøve seg litt frem, du kan prøve å ta på deg selv under sexen og spørre om han liker at du gjør det, eller be han ta over. Anonymkode: 66387...655 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 3. januar 2020 #8 Del Skrevet 3. januar 2020 De som kommer lettere av klitoris stimulering har jo som regel noe vibererende utstyr liggende. Jeg blir så jævlig tent av at kvinner bruker det på seg selv under sexen. Så du har nok fått et klart ja fra meg, hvis han ikke liker det må du prøve å overtale han. I et velykket sexliv er sexleketøy inkludert, og det er lettere å spørre om dette i tidlig fase...tenk litt over den du TS😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Del Skrevet 3. januar 2020 Det er selvfølgelig helt normalt, og måten kvinner flest kommer på under sex. Hånda eller vibrator. Anonymkode: be113...818 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isambard Skrevet 3. januar 2020 #10 Del Skrevet 3. januar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer bare ved å stimulere klitoris selv under samleie men lurer på om dette er normalt? Har en jeg ønsker å ligge med og lurer på om jeg skal gjøre dette fra første gang vi har sex eller spørre om han er komfortabel med det? Har vært i langt forhold så usikker på hvordan ting fungerer 😂 Anonymkode: 5caa3...213 Det er normalt. Null stress. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Paramount Skrevet 3. januar 2020 #11 Del Skrevet 3. januar 2020 Dersom han ikke er komfortabel med at du tar på klitoris er det han som ikke er normal. Det normale, tror jeg, er at han synes du er veldig deilig som gjør det. Har enda til gode å ha hørt om en mann som ikke tenner på kvinner som er kåte, og våger å vise det for han hun har sex med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alterego666 Skrevet 3. januar 2020 #12 Del Skrevet 3. januar 2020 Det er bare sexy at kvinner hjelper seg selv under sex. Vi er forbi den forestillingen at en hvilken som helst penis skal være det eneste saliggjørende for en kvinne. Jeg liker kvinner som er pågående og viser insj under sex. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2020 #13 Del Skrevet 3. januar 2020 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg kommer bare ved å stimulere klitoris selv under samleie men lurer på om dette er normalt? Har en jeg ønsker å ligge med og lurer på om jeg skal gjøre dette fra første gang vi har sex eller spørre om han er komfortabel med det? Har vært i langt forhold så usikker på hvordan ting fungerer 😂 Anonymkode: 5caa3...213 Spørre? Hvorfor det? Jeg har vært med damer som har gjort dette og synes det er flott damer tar tak i nytelsen sin selv. Menn som ikke liker dette er ikke menn. Damer som må spørre om lov er ikke damer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Del Skrevet 3. januar 2020 En ekte mann gjør det av seg selv. Ikke alle tør uoppfordret om de ikke ser dama gjøre det først selv og gi klarsignal om at hun liker/trenger det. Men menn som gjør det uoppfordret tar meg med storm og sliter med å bli kvitt meg igjen hehe Se forøvrig side 1 og 2 i seksualitetsforumet. Har vært mye om klitoris i det siste. Anonymkode: 99656...251 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå