AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Klarer ikke å få 2 fingrer inn nå lenger, hva faen? Er det vanlig? Gjør så vondt å ha sex at jeg ikke tør lenger... hva kan jeg gjøre? Anonymkode: 73fe6...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Har du begynt på noen medisiner nylig? Blir du mindre våt eller er det som før? har du startet å trene eller noe som gjør at muskulaturen kan påvirkes i forhold til før? Det er flere ting som kan påvirke dette men er dette noe som har skjedd på kort tid så kan det være greit å undersøke hos gyn Anonymkode: 94259...dd4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du begynt på noen medisiner nylig? Blir du mindre våt eller er det som før? har du startet å trene eller noe som gjør at muskulaturen kan påvirkes i forhold til før? Det er flere ting som kan påvirke dette men er dette noe som har skjedd på kort tid så kan det være greit å undersøke hos gyn Anonymkode: 94259...dd4 Har alltid vært vanskelig med det der, men kunne ta 2 fingre inn når jeg var veldig kåt og våt:) men nå er det en finger veldig kjedelig. Skal sjekke det, men flaut å ta det opp med legen Anonymkode: 73fe6...8ed
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Høres ut som at du har fått vaginisme. Dra til gynekolog asap Anonymkode: 3f486...75e 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2020 #5 Skrevet 5. januar 2020 Det høres ut som vaginisme. Det kan i de verste tilfeller gjøre vondt bare du kommer bort i kjønnsleppene... Anonymkode: 1d82f...32b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå