AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Fortell, fortell! Hvordan var ditt beste ons, og hvorfor? Evt, ditt mest minnerike ligg. Anonymkode: 56ea9...95d
Gjest Alterego666 Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 Min beste ONS skjedde på Interrail og har gitt meg et (så langt) 30 år transkontinentalt vennskap.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Har skrevet om det før, så kan være noen kjenner igjen historien. Jeg var på fest, var førstemann til å møte. Så jeg og kompisen min sitter og snakker, han stinker svette som vanlig og jeg gleder meg til mer interessante folk dukker opp. Plutselig kommer en gjeng på 3 jenter og 2 gutter. Og den ene gutten var som en blanding av en norrøn gud og en dj i Miami, og det var 1 av 2 ganger i mitt liv der jeg har sett en mann og blitt VÅT! Og SIKLET litt! Etter vorspiel er vi på vei til byen, alle i denne gjengen var kjempehyggelige, og jeg bytta litt på hvem jeg snakka med på spaserturen. Da jeg kommer i prat med "Turid", benytter jeg sjansen til å spørre om hun vet om DJ Odin har dame, hun sier nei, men så sier hun stresset at han har noe på gang med "Janne", en av de andre jentene. Jeg visste hun løy pga tonefallet, og fordi Odin og Janne hadde null kjemi eller kroppskontakt. På utestedet var jeg rimelig kjapp med å prøve meg, vi satt ved siden av hverandre, jeg var sykt kåt, lente meg mot han og spurte om han hadde noe på G med Janne. Han sa "Nei?!?", Og virka kjempeforvirra. Just as I suspectededddd. Jeg smiler lurt og spør om han vil være med meg hjem nu, han kikker seg rundt, tar meg i handa og drar meg utav lokalet. Vi er på bussen på vei til meg, kliner, slikker hverandre på halsen, o m g, Turid ringer Odin og lurer på hvor i alle dager han er, han lyver og sier han gikk hjem. Vel hjemme hos meg har vi røff og langvarig sex. Etterpå sitter vi i trusa og prater, han er god på å imitere den der musa i Bjørnen i det blå hus, og får meg til å le. Vi har sporadisk fyllesex i et halvt år til før vi aldri ses igjen. For noen mnd siden "poket" jeg han på Facebook, og han poket tilbake, da smilte jeg lurt for meg selv. Det er nå 11 år siden🙂 Anonymkode: cbb61...234 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 Må være da jeg i 17 års alderen ble med en jente hjem på hybelen som det viste seg hu delte med søsteren....Lå og pumpet på dama da jeg kjente en finger i rumpa, søsteren hadde våkna og ville være med og om hu ikke fikk delta så skulle hu si til mammaen ……………..klart hu fikk være med,lol Anonymkode: 58a3f...3de
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Har bare en ons og den var så dårlig at det er ikke verdt å skrive om. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 Kona til min bestevenn. Anonymkode: 551c5...208
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 Har aldri hatt bra ons. De fleste menn har ons for å få tømt seg. Null tilfredsstillelse for dama. nå har ikke jeg hatt mer enn et par😂 så kan kanskje ikke uttale meg mest... men begge var sånn, og jeg føler mange er det. Anonymkode: 10642...c26 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 One night stand har aldri vært digg. Halvstive pikker på menn med dårlig ånde som lover en kongenatt og hamrer urytmisk på med penetrering etter å ha slikka i bare ett minutt, og som kommer etter åtte minutter hvor du gjennom hele seansen bare tenker "hva har jeg gjort, bli ferdig så jeg kan slippe dette her lenger". Anonymkode: 50407...9cc 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: One night stand har aldri vært digg. Halvstive pikker på menn med dårlig ånde som lover en kongenatt og hamrer urytmisk på med penetrering etter å ha slikka i bare ett minutt, og som kommer etter åtte minutter hvor du gjennom hele seansen bare tenker "hva har jeg gjort, bli ferdig så jeg kan slippe dette her lenger". Anonymkode: 50407...9cc 8 min er lenge da. Anonymkode: 3b3d2...11e 5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Beste ONS er med han jeg nå er samboer med 😜 startet som et Tinder ONS, men hadde så sinnsykt bra seksuell kjemi at vi ikke kunne la være å møtes igjen, og igjen, og igjen..... Anonymkode: a2d1c...ba5 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: 8 min er lenge da. Anonymkode: 3b3d2...11e 8 min er ikke lenge når det er god sex, men 8 min dårlig sex føles som en evighet Anonymkode: 50407...9cc 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 Har fortalt om det i flere andre tråder, så jeg skal spare dere for detaljene. Men det var utvilsomt mitt første møte med ei moden dame. Mora til kompisen min (52), da jeg var 24. Mange gode ONS-minner, men ingenting slår dette. Mindblowing ! 😍 Takk Kjære J, jeg glemmer det aldri. Anonymkode: 4d27d...1fb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå