AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #1 Skrevet 3. januar 2020 Nå har jeg jobbet meg opp og tatt opp fag til å komme meg inn i mitt drømmeyrke. Endelig gode nok poeng, men finner ikke noe om deltid lengre på USN i Telemark? Veldig rart at det plutselig skal bli borte. Jeg har 3 barn så jeg har ikke muligheten å reise til Molde, Elverum, eller noen andre steder for å ta deltid. Det virker som at det kun er 3 steder i Norge med deltid i sykepleie😥 Noen som vet noe om hvorfor det ikke er deltid sykepleie i Porsgrunn i år? Anonymkode: 3dd7d...734
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #2 Skrevet 3. januar 2020 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg jobbet meg opp og tatt opp fag til å komme meg inn i mitt drømmeyrke. Endelig gode nok poeng, men finner ikke noe om deltid lengre på USN i Telemark? Veldig rart at det plutselig skal bli borte. Jeg har 3 barn så jeg har ikke muligheten å reise til Molde, Elverum, eller noen andre steder for å ta deltid. Det virker som at det kun er 3 steder i Norge med deltid i sykepleie😥 Noen som vet noe om hvorfor det ikke er deltid sykepleie i Porsgrunn i år? Anonymkode: 3dd7d...734 9 år frem i tid, i 2029? Anonymkode: 2f76c...8b7 4
Påfugl Skrevet 3. januar 2020 #3 Skrevet 3. januar 2020 Virker dessverre som at de har lagt ned deltidsstudiet. Men send skolen en mail og spør
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #4 Skrevet 3. januar 2020 40 minutter siden, AnonymBruker skrev: 9 år frem i tid, i 2029? Anonymkode: 2f76c...8b7 Nei beklager.. Skulle stått 2020. Anonymkode: 3dd7d...734 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #5 Skrevet 3. januar 2020 Sykepleie deltid finnes i Førde, på Elverum og i Molde. Men fra mine tidligere studier (ikke sykepleie) vet jeg at det er mulig å søke om å få ta et heltidsstudium på deltid. Slik var det både på Lillehammer og UiO. Lykke til! Håper du får oppfylt drømmen😊 Anonymkode: bdf8c...adc 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 bare sånn til info så er ikke heltidsutdanningen veldig krevende. Jeg trodde også jeg måtte ha deltid, men endte med heltid, og det er virkelig ikke stress. Eneste forskjellen på heltid og deltid er det første semesteret. Arbeidsmengden vil være den samme under alle 5 praksisperioder uansett, som utgjør 2,5 år. Anonymkode: db2c5...9af 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå