Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei

Sitter enda å tenker på en kar jeg møtte ute for nån helge siden. Vi hadde snakket en stund før vi møttes og virket som en trivelig type.

Vi møttes ute på fest med flere bekjente. Etter feesten dro vi hjem. Under sexen så fortalte jeg han at jeg ikke gikk på prevansjon, noe som han sa var greit. Og da tenkte æ at han skulle hoppe av i svingen. Men nææida denne mann gjorde ikke dette. Han svarte med at hvis æ blei gravid så var ikke det så farlig. Følte etter dette at alt blei rart å dro hjem. Snakket med han om dette i ettertid at æ ikke ønsket å bli gravid. Etter dette har jeg ikke hørt en lyd fra mann..

Lure på kosn i alle daga kan en mann ønske å bli gravid med en han Bare har møtt en kvel ? 😱 Håper på svar.

Endret av Pia24
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri turt å la noen penetrere meg i vagina uten kondom om jeg ikke kjenner dem pga det der... Men jeg er så desp selv når jeg nærmer meg toppen, så er ikke sikkert jeg hadde latt dem hoppe av heller 😅 Ta angrepille og sats på mensen 🙂

Anonymkode: b0018...31a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Øøøøh..

Du kan jo stille samme spørsmålet til deg selv? Hvorfor i alle dager brukte du ikke kondom?

Anonymkode: fe9c0...3fc

• Liker 12
Gjest bloody
Skrevet
11 minutter siden, Pia24 said:

Hei

Sitter enda å tenker på en kar jeg møtte ute for nån helge siden. Vi hadde snakket en stund før vi møttes og virket som en trivelig type.

Vi møttes ute på fest med flere bekjente. Etter feesten dro vi hjem. Under sexen så fortalte jeg han at jeg ikke gikk på prevansjon, noe som han sa var greit. Og da tenkte æ at han skulle hoppe av i svingen. Men nææida denne mann gjorde ikke dette. Han svarte med at hvis æ blei gravid så var ikke det så farlig. Følte etter dette at alt blei rart å dro hjem. Snakket med han om dette i ettertid at æ ikke ønsket å bli gravid. Etter dette har jeg ikke hørt en lyd fra mann..

Lure på kosn i alle daga kan en mann ønske å bli gravid med en han Bare har møtt en kvel ? 😱 Håper på svar.

Men se der kommer svinet fram ja.

Skrevet

Taa angrepille å mensen e kommer - Flaks ! 😅 Første gang æ har vært borti en mann som har ønska å smella mæi på tjukka etter en natt 🙈 De fleste har vært mer forsiktig eller æ har gådd på prevansjon.

Skrevet
5 timer siden, Pia24 skrev:

Venninna mi likte å skremme meg med at hun var blitt gravid😅

Hvis noen vil gjøre deg gravid etter første natt, er du nok usedvanlig hot! Nei, det er ikke normalt...

AnonymBruker
Skrevet

Han er vel som menn flest, tenker kun med ett hodet. Og ikke det på skuldrene! 

Alle burde nekte sex med menn som ikke bruker kondom. Det er utrolig egoistisk og respektløst, ikke bare mtp graviditet som kan velte over hele livet til kvinnen, men også kjønnsykdommer som potensielt kan føre til sterilitet og smertefulle sår resten av livet. 

Anonymkode: cbe7d...d76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han er vel som menn flest, tenker kun med ett hodet. Og ikke det på skuldrene! 

Alle burde nekte sex med menn som ikke bruker kondom. Det er utrolig egoistisk og respektløst, ikke bare mtp graviditet som kan velte over hele livet til kvinnen, men også kjønnsykdommer som potensielt kan føre til sterilitet og smertefulle sår resten av livet. 

Anonymkode: cbe7d...d76

Hvilket hode tenkte TS med, da? Hvorfor er det mindre egoistisk av henne å ikke bruke kondom, enn av han? Takes two to tango. Dersom TS var så opptatt av å ikke bli gravid eller få sykdommer, hadde jo selvfølgelig hun insistert på kondom. 

Anonymkode: fe9c0...3fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dere er utrolig merkelige begge to.

Anonymkode: 785fa...42d

• Liker 4
Skrevet

Ekstra pirrende når du kan bli gravid da. Sikkert det han ville nyte - den spenningen. #breedingparty

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...