Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei ! 
på nyttårsaften feiret jeg nyttår med vennegjengen min samt partnerene demmes. 
en av mine venninner går bort til min date(ferskt forhold) og forteller han at jeg tidligere har mottatt penger for sex(SD SB forhold), eller pent sagt solgt meg selv til gamle gubber. Hun sa ei heller ikke at dette er flere år siden og før jeg møtte han. 
Daten min trodde ikke på venninnen min da hun var meget full og at han tenkte sitt om hva slags person hun er.  Jeg er uansett sjokket over at hun har sagt det høyt til noen, men lite får jeg gjort med det. 
Det forferdelige er jo at venninnen min snakket sant, og dette er en del av livet jeg ikke vil se tilbake på da jeg er fylt av skam og selvhat over dette, og venninnen min vet at hvis dette kommer ut i det offentligerom så vil mitt ryktet og min livskvalitet bli ødelagt. 

Jeg er nå livredd for hvor mange hun har fortalt dette til og hvor mange hun kommer til å fortelle dette til. 
Hva skal jeg gjøre KG?

Anonymkode: 0cb96...85d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest theTitanic
Skrevet

Kutt venninnen og glem fortiden. Den får du ikke endret. 

Gjest Chroma
Skrevet

Litt av ei venninne. 
Du må jo snakke med henne. Spør hvorfor hun forteller det! 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, theTitanic skrev:

Kutt venninnen og glem fortiden. Den får du ikke endret. 

Nei det er jammen sant, men hva skal jeg si hvis noen konfronterer meg med dette her? Jeg har virkelig vært dum. 

1 minutt siden, Chroma skrev:

Litt av ei venninne. 
Du må jo snakke med henne. Spør hvorfor hun forteller det! 

Med henne nytter ikke slikt, hun finner på en dårlig unnskyldning for alt hun blir konfrontert for. Jeg har bare ikke vært på denne siden av henne før

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Var hun så full at hun ikke hadde kontroll på hva hun sa? Kan hun ha vert sjalu eller imot dette nyt forholdet ditt? 

Ville hvertfall ikke fortalt henne fler hemmeligheter. 

Anonymkode: 109d8...b8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Var hun så full at hun ikke hadde kontroll på hva hun sa? Kan hun ha vert sjalu eller imot dette nyt forholdet ditt? 

Ville hvertfall ikke fortalt henne fler hemmeligheter. 

Anonymkode: 109d8...b8d

Hun var veldig beruset ja, men jeg synes dette var en rar ting å skulle droppe ut i fylla når det er første gang hun møter daten min. Så på en måte føler jeg at dette ikke er første gang hun har sagt dette.. 

ikke som jeg vet om, de kjenner ikke hverandre fra før av, kun at de har vist hvem hverandre er. 

• Liker 1
Skrevet

Konfronter henne og spør henne ut. Tenker det er bedre å vite enn å lure. 

Men ikke skam deg for fortiden. Javel, så var du litt gærn. Men det er det mange som har vært. De som dømmer kan ta seg en bolle. 

• Liker 6
Gjest theTitanic
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er jammen sant, men hva skal jeg si hvis noen konfronterer meg med dette her? Jeg har virkelig vært dum. 

Med henne nytter ikke slikt, hun finner på en dårlig unnskyldning for alt hun blir konfrontert for. Jeg har bare ikke vært på denne siden av henne før

Si at det var en periode i livet ditt der du var litt søkende og datet flere samtidig. Det er ganske nærme sannheten og er forklaring god nok. Jeg regner ikke med at noen av mennene vil innrømme å ha betalt deg. 

Du bør få venninnen din til å få dårlig samvittighet. Si feks: jammen følte jeg meg ille når du fortalte om hemmeligheten min. Jeg må ha gjort noe skikkelig stygt mot deg for å fortjene dette. Lurer på hva det kan være? 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Sensi skrev:

Konfronter henne og spør henne ut. Tenker det er bedre å vite enn å lure. 

Men ikke skam deg for fortiden. Javel, så var du litt gærn. Men det er det mange som har vært. De som dømmer kan ta seg en bolle. 

1 minutt siden, theTitanic skrev:

Si at det var en periode i livet ditt der du var litt søkende og datet flere samtidig. Det er ganske nærme sannheten og er forklaring god nok. Jeg regner ikke med at noen av mennene vil innrømme å ha betalt deg. 

Du bør få venninnen din til å få dårlig samvittighet. Si feks: jammen følte jeg meg ille når du fortalte om hemmeligheten min. Jeg må ha gjort noe skikkelig stygt mot deg for å fortjene dette. Lurer på hva det kan være? 

takk for støttende ord, Jeg må nok bare lære meg å akseptere hvordan jeg var i en periode og at det ikke er slik jeg er nå. 

Tingen er at vi ikke møtes så ofte da vi begge jobber skift jobb  , hun har barn og mann, jeg har 2 hunder. Så uten om festen vi var på nå så har vi ikke møttes siden september. Tørr ikke skrive til henne om dette heller da jeg er redd for at hun bare vil ha makt over meg og ønsker skriftlig beviser. 

jeg har tenkt igjennom hva jeg kan ha gjort henne, men jeg finner ikke noe som er så sykt som å fortelle de dypeste helligheter 

Skrevet (endret)

Så stygt av venninnen din. Det er ikke hennes hemmelighet å fortelle, rett og slett.

Hadde definitivt revurdert det vennskapet.

Endret av Cleopatra.
Omformulering
  • Liker 6
Skrevet

Litt av ei venninne. At hun var full er ingen unnskyldning.

• Liker 5
Skrevet

Dette var utrolig dårlig gjort av din venninne. 
Jeg tenker med en gang sjalusi på at du har en (flott)? Date som kanskje ikke henne har? Henne føler seg kanskje dårligere enn deg og må ta igjen for dårlig selvbilde ? 

Hvis du tenker du bør dele sannheten med daten din, så gjør du det. Hvis ikke så lar du det ligge. 
Dette har jo faktisk ingenting med din date og gjøre, og dine valg tidligere i livet skal ikke ha noe å si på hvor bra kjæreste du er i et forhold. 

Jeg ville bare ledd av henne og ikke vis at dette er noe som går inn på deg.

Da vil det heller ikke bli noe spennende for henne og fyre opp med heller.

Nyt året og date’n din :) 

M29

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Cleopatra. skrev:

Så stygt av venninnen din. Det er ikke hennes hemmelighet å fortelle, rett og slett.

Hadde definitivt revurdert det vennskapet.

4 timer siden, NewStart87 skrev:

Litt av ei venninne. At hun var full er ingen unnskyldning.

4 timer siden, HotShot skrev:

Dette var utrolig dårlig gjort av din venninne. 
Jeg tenker med en gang sjalusi på at du har en (flott)? Date som kanskje ikke henne har? Henne føler seg kanskje dårligere enn deg og må ta igjen for dårlig selvbilde ? 

Hvis du tenker du bør dele sannheten med daten din, så gjør du det. Hvis ikke så lar du det ligge. 
Dette har jo faktisk ingenting med din date og gjøre, og dine valg tidligere i livet skal ikke ha noe å si på hvor bra kjæreste du er i et forhold. 

Jeg ville bare ledd av henne og ikke vis at dette er noe som går inn på deg.

Da vil det heller ikke bli noe spennende for henne og fyre opp med heller.

Nyt året og date’n din :) 

M29

Takk for alle kommentarer og innputt. 
Det har virkelig vært fint å kunne si dette til noen andre som absolutt ikke kjenner til meg eller min venninne.  Har prøvet å hintet frem på some ang å ta en samtale om dette, men det går henne bare forbi , må da stave det ut for henne, noe jeg ikke har tenkt til å gjøre. Jeg sa til og med « det sårer meg det du sa til NN på nyttår ang meg, kanskje vi kan møtes for å snakke», hun leste det og ignorerte det, Skal gi henne litt tid på å svare.

Ellers så får jeg bare takle de kommentarene som eventuelt blir slengt ang dette her og en venninne mindre. 

AnonymBruker
Skrevet

Dette er en tapt sak Ts. Om du dropper denne venninnen vil hun fortelle alle om din fortid som hevn. Og fortsetter du å være venninne med henne, har hun allerede vist at da også vil hun fortelle. Altså er hun temmelig upålitelig samme hva du gjør. 

Så what to do? Kanskje bare erkjenne at din hemmelighet kommer ut uansett og forberede deg på dette. Så får du bare kvitte deg med venninnen siden hun er en dårlig person å ha livet ditt. 

Anonymkode: 51380...d53

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gjort det samme. Hadde jeg blitt spurt av noen om det eller av daten min hadde jeg nok bare sagt «haha, hva snakker du om?». Og lagt den død. Fortid er fortid, ikke alt man trenger å snakke om. Hadde nok bare sagt hvis han nevnte det «hun var nok bare full og ville tulle med deg». Hadde ikke nevnt det noe mer hvis han ikke hadde spurt.

Anonymkode: d2446...5bc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er en tapt sak Ts. Om du dropper denne venninnen vil hun fortelle alle om din fortid som hevn. Og fortsetter du å være venninne med henne, har hun allerede vist at da også vil hun fortelle. Altså er hun temmelig upålitelig samme hva du gjør. 

Så what to do? Kanskje bare erkjenne at din hemmelighet kommer ut uansett og forberede deg på dette. Så får du bare kvitte deg med venninnen siden hun er en dårlig person å ha livet ditt. 

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har gjort det samme. Hadde jeg blitt spurt av noen om det eller av daten min hadde jeg nok bare sagt «haha, hva snakker du om?». Og lagt den død. Fortid er fortid, ikke alt man trenger å snakke om. Hadde nok bare sagt hvis han nevnte det «hun var nok bare full og ville tulle med deg». Hadde ikke nevnt det noe mer hvis han ikke hadde spurt.

Anonymkode: d2446...5bc

Ja tror jeg bare må akseptere at dette ikke en noe som blir for meg selv, kommer ut før eller siden ser det ut som. Jeg er bare redd for at 3 fjær blir til 10 høns, noe som fort kan være tilfelle med henne. 

Skrevet

Hadde omtrent samme situasjonen med venninna mi som gjorde noen tåpelige valg i 20 årene. Hun hadde sendt nakenbilder til en mann som sendte de videre. 
En annen «venninne» fortalte dette til samboeren til hun som sendte bildene etter at det hadde gått 15 år på pur f,,,.

Sladrehanken angret seg nok da hun ikke ble invitert på jenteturer og vinkvelder fra oss andre.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Burde du ikke være ærlig med kjæresten og fortelle at du har solgt sex?

Ville ikke du ha visst det om det var han som hadde kjøpt sex?

Anonymkode: 935c4...806

AnonymBruker
Skrevet

Jeg forundrer meg over at kvinner overhodet betror seg til hverandre. Da de har bevist at de er notoriske innen sladder. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hva betyr "SD SB forhold"?

Anonymkode: 84c02...c26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...