AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Jeg er glad i kikerter, men vet ikke helt hva jeg skal ha sammen med det for å lage et komplett måltid. Når jeg spiser det nå er det stort sett litt ved siden av kyllingfilet. Jeg vil ha noe som er forholdsvis raskt og enkelt og ikke krever mye tilberedning. Hva spiser dere sammen med det? Anonymkode: 8ca04...d2d 1
Thyra Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er glad i kikerter, men vet ikke helt hva jeg skal ha sammen med det for å lage et komplett måltid. Når jeg spiser det nå er det stort sett litt ved siden av kyllingfilet. Jeg vil ha noe som er forholdsvis raskt og enkelt og ikke krever mye tilberedning. Hva spiser dere sammen med det? Anonymkode: 8ca04...d2d Lager gjerne kikertgryte med ris. Denne er god. Men pleier å bruke sesammel i stedet for mandler. http://www.veganmisjonen.com/2012/04/oppskrift-chana-masala-kremet.html?m=1 Endret 2. januar 2020 av Thyra 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Koker en boks i vann sammen med en kuttet potet, gulrot, løk og blomkål. Har oppi litt buljongpulver. Moser til suppe og har oppi litt mager kjøttpølse. God, kjapp middag som metter Anonymkode: c7b2f...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Vegetargryter og supper. Freser med chili og litt salt i stekepanne og har det i salat til lunsj. Anonymkode: 17871...f13
Gjest Gretagarbo Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Elsker denne: http://www.veganmisjonen.com/2012/12/oppskrift-chana-masala-kikerter.html
Rumle Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 4 timer siden, Gretagarbo skrev: Elsker denne: http://www.veganmisjonen.com/2012/12/oppskrift-chana-masala-kikerter.html Må prøves!
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Som oftes bare putter jeg de i salaten Anonymkode: ff232...da4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Jeg er glad i Jamie Olivers purre og kikertsuppe. Hummus er også godt. Ellers bruker jeg kikerter i salat og supper. Anonymkode: 3ccd5...655
Teddi Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Pleier å steke dem sammen med diverse krydder og bruker det i tacoen i tillegg til/istedenfor kjøtt. Det tar lett til seg smak, så det blir kjempegodt. Spesielt sammen med creme fraiche, tomat og avocado/guacamole.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 Jeg har det i salater og gryter. Det finnes drøssevis av oppskrifter om du googler. Indisk mat har mye kikerter. Jeg bruker mye vegetargryter som jeg tilsetter ønsket kjøtt. Anonymkode: d25a9...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #12 Skrevet 3. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har det i salater og gryter. Det finnes drøssevis av oppskrifter om du googler. Indisk mat har mye kikerter. Jeg bruker mye vegetargryter som jeg tilsetter ønsket kjøtt. Anonymkode: d25a9...9c3 🤔 Anonymkode: 2955e...0ab
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #13 Skrevet 3. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🤔 Anonymkode: 2955e...0ab Hva er problemet? Jeg foretrekker å ha kjøtt i middagen, så da tilsetter jeg det om det ikke står i oppskriften.. Om DU liker å spise vegetar, så lar du jo bare være å tilsette kjøtt da, vet du.. Anonymkode: d25a9...9c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemet? Jeg foretrekker å ha kjøtt i middagen, så da tilsetter jeg det om det ikke står i oppskriften.. Om DU liker å spise vegetar, så lar du jo bare være å tilsette kjøtt da, vet du.. Anonymkode: d25a9...9c3 Hun mente sikkert at det ikke kan kalles vegetargryte hvis du har kjøtt i det, men du mente vel at du bruker oppskrift på en vegetargryte og putter kjøtt i i tillegg😊 Anonymkode: 8ca04...d2d
Brunhilde Skrevet 3. januar 2020 #15 Skrevet 3. januar 2020 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har det i salater og gryter. Det finnes drøssevis av oppskrifter om du googler. Indisk mat har mye kikerter. Jeg bruker mye vegetargryter som jeg tilsetter ønsket kjøtt. Anonymkode: d25a9...9c3 7 minutter siden, AnonymBruker said: Hun mente sikkert at det ikke kan kalles vegetargryte hvis du har kjøtt i det, men du mente vel at du bruker oppskrift på en vegetargryte og putter kjøtt i i tillegg😊 Anonymkode: 8ca04...d2d Og det er, utrolig nok, akkurat slik jeg leser innlegget til AB... 9c3 Jeg bruker forresten kikertert i supper og gryter, og selvfølgelig til humus og falafel.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #16 Skrevet 3. januar 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun mente sikkert at det ikke kan kalles vegetargryte hvis du har kjøtt i det, men du mente vel at du bruker oppskrift på en vegetargryte og putter kjøtt i i tillegg😊 Anonymkode: 8ca04...d2d Var det jeg mente ja. Jeg nevnte ingenting om at jeg hadde problemer med at vedkommende spiste kjøtt Anonymkode: 2955e...0ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå