Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan kan jeg fortelle min beste venninne at jeg er hodestupt forelsket i hun? Jeg er gift og 3barn. Hun har samboer og 2 barn. Jeg er bifil men tar det med meg i graven

Anonymkode: 858b1...47a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du skal ta det med til graven er det vel ikke noe problem? :klo:

Anonymkode: 61e7c...a72

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan kan jeg fortelle min beste venninne at jeg er hodestupt forelsket i hun? Jeg er gift og 3barn. Hun har samboer og 2 barn. Jeg er bifil men tar det med meg i graven

Du kan si til hun at hadde dere vært singel, så hadde du prøvd deg på henne. Så kan du lese hennes reaksjon. 

Anonymkode: a05a6...e31

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du kan si til hun at hadde dere vært singel, så hadde du prøvd deg på henne. Så kan du lese hennes reaksjon. 

Anonymkode: a05a6...e31

Ja vi har hatt lange blikk, lengre enn normalt og komt med komplimenter og hun har strøket på armen min og tatt på meg tilfeldig men vet ikke hvordan jeg kan si det uten at det blir kleint 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du skal ta det med til graven er det vel ikke noe problem? :klo:

Anonymkode: 61e7c...a72

Men generelt har jeg båret på det i 20år.jeg kan aldri tørre å si det til hun

Skrevet

Hvor villig er du til å potensielt miste bestevenn-relasjonen? Problemet når noen er forelsket og det ikke er gjengjeldt (eller noe å gjøre med) er at for at følelsene skal dabbe av må en eller begge parter distansere seg. Å gå tett opp i hverandre og fortsette kontakt som før fjerner ikke følelsene. 

At du er bifil synest jeg da ikke du trenger å holde skjult for verden, men er det virkelig nødvendig å fortelle henne om følelsene om det ikke er mulighet for/tanke om å ta det videre? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, Moonwalker skrev:

Hvor villig er du til å potensielt miste bestevenn-relasjonen? Problemet når noen er forelsket og det ikke er gjengjeldt (eller noe å gjøre med) er at for at følelsene skal dabbe av må en eller begge parter distansere seg. Å gå tett opp i hverandre og fortsette kontakt som før fjerner ikke følelsene. 

At du er bifil synest jeg da ikke du trenger å holde skjult for verden, men er det virkelig nødvendig å fortelle henne om følelsene om det ikke er mulighet for/tanke om å ta det videre? 

Vil ikke ødelegge noe, men etter å ha fått mange tegn på at hun er interesert har fått meg til å tvile. Så jeg av venter og ser va som skjer 

AnonymBruker
Skrevet

Dere er begge i forhold med andre personer. Det er ikke greit å være utro, selv om man er bifil. 

Anonymkode: 5cc13...3d0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Tenker at det er svært liten sjanse for at hun har følelser for deg, du legger nok mer i blikkene hennes fordi du selv har følelser. 

At du er bifil trenger du forsåvidt ikke holde hemmelig. Det er vel bare å si at du også blir tiltrukket av kvinner av og til. Men unngå å si at du er tiltrukket av HENNE, du kan potensielt ødelegge vennskapet. 

Anonymkode: b6190...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...