AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 bor alene og sliter veldig med å spise opp pålegget. Anonymkode: a509b...2e3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Nei! Servelat holder ikke mange dagene etter den er åpnet, er min erfaring. Anonymkode: e17f1...fa2 4
Camillapb Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Legg det i lufttett boks så holder det hvertfall for meg! Og kaldt nok kjøleskap 1
Djungelvrål Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Du kjenner det på lukta med en gang pålegg blir surt. 1
Brunhilde Skrevet 3. januar 2020 #6 Skrevet 3. januar 2020 9 hours ago, CabinCruiser said: Servelat må spises dagen den åpnes. Det er jo bare tull! Den holder fint et par dager, spesielt hvis den pakkes godt og kjøleskapet er kaldt nok. 3
CabinCruiser Skrevet 3. januar 2020 #7 Skrevet 3. januar 2020 7 timer siden, Brunhilde skrev: Det er jo bare tull! Den holder fint et par dager, spesielt hvis den pakkes godt og kjøleskapet er kaldt nok. Det syns jeg ikke. Syns den lukter surt etter ett par timer. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #8 Skrevet 3. januar 2020 Som pålegg holder den lenge. En stor servelatpølse man har åpnet til middag bør ikke ligge lenger enn til dagen etter. Anonymkode: 2140b...6e3
applestories Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Servelat blir sleip og kan få små hvite prikker på når den blir sur, det tar mer enn et par dager. Vanligvis anbefaler jeg å lukte, men servelat og skinkepålegg smaker jeg heller på da jeg synes det er vanskelig å skille vanlig lukt fra sur lukt. Om ikke da de hvite prikkene har kommet, da kaster jeg.
Muskath Skrevet 3. januar 2020 #10 Skrevet 3. januar 2020 Jeg syns også servelat må spises ganske fort. Tar ikke mange dagene før den får sur lukt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå