Gjest Von Erich Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Hvordan har noen samvittighet til å ikke ville ha noe med egne barn å gjøre? Både mødre og fedre, men hører mest om fedre som ikke vil ha noe kontakt med egne barn. Jeg fatter ikke hvordan de klarer det. Får vondt av de små som ikke er ønsket av ene forelderen. Egne barn som du bare skal føle en uendelig kjærlighet for. Som du skal beskytte som det mest dyrebare du har. Har virkelig noen et så iskaldt hjerte? Så kald mot det lille uskyldige nurket de har laget. Sånne mennesker burde skamme seg kraftig.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Det er verre med foreldre som fysisk er til stede i oppveksten, men som driver med vold og psykisk terror. Jeg hadde lett tatt en fraværende forelder over en ond forelder. Anonymkode: 79001...90b 17
Gjest Von Erich Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er verre med foreldre som fysisk er til stede i oppveksten, men som driver med vold og psykisk terror. Jeg hadde lett tatt en fraværende forelder over en ond forelder. Anonymkode: 79001...90b Absolutt. Ingenting slår vold mot barna.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Jeg tror ofte det er konflikt med den andre forelderen som er grunnen. Men det unnskylder ingen ting. Anonymkode: 009c0...e9b 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 Populært innlegg #6 Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Du må være mangelfullt utviklet. Anonymkode: 9b36e...1db 52
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Jeg kan forstå at folk ikke vil ha kontakt med uønskede barn. For jeg er kjærlighet bygd på en relasjon, ikke dna. Mine egne barn som jeg har oppdratt elsker jeg over alt på jord og kunne aldri klart meg uten, men hvis jeg var en mann og et ons tvang på meg et barn jeg ikke ønsker ser jeg helt fint hvordan man kan droppe en relasjon til det barnet. Barnet er rett og slett en fremmed som en aldri ønsket i livet sitt.. Anonymkode: 0c009...0cd 6
Prøver18 Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Fy faen for et menneske du er! Du har faktisk hatt samleie minst to ganger. Og om det var så ille første barn, hvorfor gjorde du det igjen? 18
CabinCruiser Skrevet 2. januar 2020 #9 Skrevet 2. januar 2020 Min far, lar høre fra seg 1 gang i året, og jeg har sagt at det der kan han like gjerne gi blanke i da det er 364 andre dager i året. Han var ingen god omsorgsperson, men prøvde vel på sin måte, problemet er at jeg orker ikke mer av det. Drama, krangler, la være å si viktige ting som at man har giftet seg på nytt. Så nei, han får ikke være en del av ungenes liv, for mange årsaker. Det er jeg som har avvist han etter mange år med avvisning tilbake. Så da trenger han heller ikke så med pakker på døra på lillejulaften. De siste 4 årene har de blitt sendt i retur. 3
Forbanna Skrevet 2. januar 2020 #10 Skrevet 2. januar 2020 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Åi pass deg for nå kommer høygaflene til å komme! Mammamafiaen er på anmarsj! Takk for ærligheten, kan ikke være lett å bli å bli presset til noe sånt. Like ille som å presse kvinner til å få barn. 2
Gjest Proximus Skrevet 2. januar 2020 #11 Skrevet 2. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Beklager, men når du ikke har baller nok til å si nei, så kan du egentlig ikke klage.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #12 Skrevet 2. januar 2020 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Det var så vanskelig å bruke kondom?🙄 Anonymkode: 5fb7c...79d 8
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #13 Skrevet 2. januar 2020 14 minutter siden, Prøver18 skrev: Fy faen for et menneske du er! Du har faktisk hatt samleie minst to ganger. Og om det var så ille første barn, hvorfor gjorde du det igjen? Sannsynligvis pga at samleie og at andre velger å få et barn på tross av hva man selv ønsker er veldig langt fra hverandre. Anonymkode: 54ead...c1f 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #14 Skrevet 2. januar 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan forstå at folk ikke vil ha kontakt med uønskede barn. For jeg er kjærlighet bygd på en relasjon, ikke dna. Mine egne barn som jeg har oppdratt elsker jeg over alt på jord og kunne aldri klart meg uten, men hvis jeg var en mann og et ons tvang på meg et barn jeg ikke ønsker ser jeg helt fint hvordan man kan droppe en relasjon til det barnet. Barnet er rett og slett en fremmed som en aldri ønsket i livet sitt.. Anonymkode: 0c009...0cd Her er det noen som har skjønt det. Anonymkode: 54ead...c1f 1
Gjest Von Erich Skrevet 2. januar 2020 #15 Skrevet 2. januar 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg betaler bidrag på de to ungene som eksen maste seg til. Får jeg adoptert dem bort så gjør jeg det for de er like utakknemlige som mora. Hater at fedre har så få rettigheter i dagens Norge Anonymkode: e5f6d...826 Maste seg til? Det går an å si nei og du kunne jo bare brukt kondom. Verre er det ikke. Er du en mann som ikke klarer å si nei? Kanskje barna hadde vært mer takknemlig hvis de hadde hatt en far i livet sitt fra starten av? 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan forstå at folk ikke vil ha kontakt med uønskede barn. For jeg er kjærlighet bygd på en relasjon, ikke dna. Mine egne barn som jeg har oppdratt elsker jeg over alt på jord og kunne aldri klart meg uten, men hvis jeg var en mann og et ons tvang på meg et barn jeg ikke ønsker ser jeg helt fint hvordan man kan droppe en relasjon til det barnet. Barnet er rett og slett en fremmed som en aldri ønsket i livet sitt.. Anonymkode: 0c009...0cd Jeg forstår det ikke. Nei det er ikke greit å bli pressa eller lurt til å få barn, men det er ikke barnet sin feil. Det er greit å være forbanna på dama som lurer og tvinger på deg en unge, men vær glad i barnet. De er uskyldige. De er en del av deg uansett. De hadde ikke blitt til uten deg. Tenker ikke folk på det?
Forbanna Skrevet 2. januar 2020 #16 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, Proximus said: Beklager, men når du ikke har baller nok til å si nei, så kan du egentlig ikke klage. 18 minutter siden, AnonymBruker said: Du må være mangelfullt utviklet. Anonymkode: 9b36e...1db 3 minutter siden, AnonymBruker said: Det var så vanskelig å bruke kondom?🙄 Anonymkode: 5fb7c...79d 16 minutter siden, Prøver18 said: Fy faen for et menneske du er! Du har faktisk hatt samleie minst to ganger. Og om det var så ille første barn, hvorfor gjorde du det igjen? Hyklere, hele gjengen. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #17 Skrevet 2. januar 2020 1 minutt siden, Von Erich skrev: Maste seg til? Det går an å si nei og du kunne jo bare brukt kondom. Verre er det ikke. Er du en mann som ikke klarer å si nei? Kanskje barna hadde vært mer takknemlig hvis de hadde hatt en far i livet sitt fra starten av? Jeg forstår det ikke. Nei det er ikke greit å bli pressa eller lurt til å få barn, men det er ikke barnet sin feil. Det er greit å være forbanna på dama som lurer og tvinger på deg en unge, men vær glad i barnet. De er uskyldige. De er en del av deg uansett. De hadde ikke blitt til uten deg. Tenker ikke folk på det? Hvorfor ikke stille samme spørsmålet til kvinner som tar abort selv om far vil ha det...? Anonymkode: 54ead...c1f 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #18 Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, Forbanna skrev: Hyklere, hele gjengen. Vet du hva hyller betyr, og hva er det som gjør disse til hyklere? Anonymkode: 431d0...067 1
Gjest Proximus Skrevet 2. januar 2020 #19 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, Forbanna skrev: Hyklere, hele gjengen. Hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #20 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, Forbanna skrev: Hyklere, hele gjengen. Gjesp! Anonymkode: 5fb7c...79d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå