AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Vet noen hva som skjedde med Erik og natasha myra olsen som tok med seg tvilling jentene sine til Polen? Det var så mange innslag om dem i nyhetene i en periode, men så ble det helt stille. Anonymkode: c3766...9a9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 https://www.tv2.no/a/8920289/ Anonymkode: 3eb7d...0b2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Jeg har hørt at de aldri kom tilbake til Norge selv om barnevernet "lovet" å la dem leve i fred. Det var et meget klokt valg, mener jeg. Anonymkode: 45a8b...5d6 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Les linken over. De fikk tilbake barna. Anonymkode: 3eb7d...0b2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Les linken over. De fikk tilbake barna. Anonymkode: 3eb7d...0b2 De tok jo barna med seg til Polen. De vant så mot barnevernet, og valgte å bli i utlandet. Anonymkode: 45a8b...5d6
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6 Skrevet 4. januar 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen peiling på hva dem egentlig arbeider med der? Eller overlever de på økonomisk støtte fra familie, venner og "støttespillere" fra Facebook? Anonymkode: 88ce6...b31 Jeg har forstått det slik at de har flyttet til annet land, og bor altså ikke i Polen lenger. Jeg vet ikke hva dette paret arbeider med eller overlever på. Vi har også flyttet fra Norge på grunn av barnevernet. Vi får selvfølgelig ikke noe økonomisk støtte fra noen, vi jobber slik som alle andre gjør. Det var en traumatisk opplevelse å måtte flytte fra Norge på grunn av en falsk bekymringsmelding som startet en alvorlig barnevernssak, men samtidig må jeg si at vi er mye lykkeligere her vi er nå enn vi noensinne var i Norge. Så på måte var det ikke så ille allikevel. Men ille er det for de nordmenn som ikke har veldig gode muligheter i utlandet på grunn av bl. a. dårlige språkkunnskaper, lav utdannelse etc. Anonymkode: 45a8b...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå