Heisenberg Skrevet 2. januar 2020 #21 Skrevet 2. januar 2020 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, jeg var gravid i 1992 og avsto fra alkohol og sigaretter, det var nesten det eneste på «nei»-listen. Jeg spiste salami jevnlig. Det gikk bra. Du skal ha utrolig uflaks om noe galt skjer, og bakteriene trenger ikke gjennom huden din, liksom. Chill. Anonymkode: 108cd...540 Heldigvis har vi lært mer siden 1992. Ting går fremover. Anekdotiske bevis holder liksom ikke. Nå var ikke TS redd for at bakterien (parasitten) hadde trengt gjennom huden men at hun hadde fått den på hendene og deretter i munnen. Med all mulig sannsynlighet går det bra. Endret 2. januar 2020 av Heisenberg 1
Gjest Josefine5 Skrevet 2. januar 2020 #22 Skrevet 2. januar 2020 Jeg spiste en god del salami siste svangerskapet. Ungen er frisk og fin. Salami er jo ikke gift. Slapp av, pust dypt og bruk sunn fornuft.
Curlyme Skrevet 2. januar 2020 #23 Skrevet 2. januar 2020 Wooow. Lykke til med resten av svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå