Gå til innhold

Hvordan bruker man Coop medlemskort på kjøp av bensin?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Jeg har forstått det slik at man kan bruke Coop medlemskort når man fyller bensin for å få rabatt på drivstoff. Jeg prøvde å dette for ett par dager siden, men fikk beskjed på skjermen at kortet ikke var registrert. Må en ha et spesielt type coop-kort for bruk av betaling av bensin og diesel? 

Anonymkode: 6ddde...7f5

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om du har et gammelt coop kort så er de litt tykkere enn de nyeste og de blir ikke registrert I kortleseren. På min lokale yx måtte jeg betale inne før jeg fikk nytt kort - der scannet de det inn. Det nye kortet kan jeg fint stappe inn i kortleseren ute før jeg bruker visakortet mitt :)

Anonymkode: f2e80...cb6

AnonymBruker
1 hour ago, AnonymBruker said:

Om du har et gammelt coop kort så er de litt tykkere enn de nyeste og de blir ikke registrert I kortleseren. På min lokale yx måtte jeg betale inne før jeg fikk nytt kort - der scannet de det inn. Det nye kortet kan jeg fint stappe inn i kortleseren ute før jeg bruker visakortet mitt :)

Anonymkode: f2e80...cb6

Kortet mitt er veldig gammelt. Tusen takk for tips ! Da skal jeg sjekke om jeg trenger et nytt kort 👍🏼

Annonse

AnonymBruker
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kortet mitt er veldig gammelt. Tusen takk for tips ! Da skal jeg sjekke om jeg trenger et nytt kort 👍🏼

Det er jo ikke alle som har avtale med COOP, har ingenting og si om kortet ditt er gammelt

Anonymkode: 72730...57f

AnonymBruker
On 1/2/2020 at 10:33 PM, AnonymBruker said:

Det er jo ikke alle som har avtale med COOP, har ingenting og si om kortet ditt er gammelt

Anonymkode: 72730...57f

Det kan godt stemme, men jeg sjekket i forkant at denne bensinstasjonen hadde avtale med Coop 👍🏼

AnonymBruker

På cirkle k har jeg koblet coopmedlemskapet opp mot mobilappen, så bonusen blir registrert automatisk når jeg betaler. På de andre stasjonene tar jeg med kortet inn og viser det når jeg skal betale. 

Anonymkode: 83e88...146

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...