Gjest Sesselja Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Jeg vurderer å slutte med p-pillen snart, men lurer på hvordan kroppen vil reagere. Endrer humøret seg? Kroppen? Er det noen forskjell om man har gått på pillen i årevis eller for en liten stund? Noen som vil dele sine erfaringer?
Gjest Bhsiltsk Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 Det er faktisk mulig du vil gå ned noen kilo.
Malama Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 Ingen reagerer helt likt på å begynne med p-piller, og vi reagerer ulik på å slutte også. Generelt kan man jo si at de bivirkningene du evt har av p-pillene skal jo gå bort... Gikk du opp av pillene kan du miste de kiloene, mister du sexlysta av pillene kan du få den tilbake. Vekt har jeg ikke, så jeg vet ikke hvordan vekta mi forandra seg, men jeg fikk tilbake sexlysta, og griner ikke like lett. Også har jeg fått mer kviser. Også er jeg potensielt fruktbar, noe som betyr at jeg tenker enda mer på babyer, noe som sikkert ikke er så lurt, siden vi ikke planlegger å prøve med det første....
Arkana Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har ikke merket noen forandringer, men så hadde jeg aldri nevneverdige bivirkninger av p-piller heller. Eneste er at jeg hadde kontinuerlig blødning da jeg prøvde Cerazette, så de sluttet jeg med, og blødningene forsvant også.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #6 Skrevet 2. juni 2005 Livet med p-piller Livet etter p-piller Jeg fikk med stabilt humør, litt bedre sexlyst. Kjæresten min mener det er veldig stor forskjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå