Gå til innhold

pappa sa:

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest mamma22

For 8 år siden ble det slutt mellom faren til datteren vår.

For noen uker siden spurte han om å få være litt her etter at han leverte henne og jeg sa ja til det.

Vi er venner og tenkte at jenta vår satte pris på at pappa var litt hos henne også.

Vi spiste et godt måltid og skravla.

han setter seg i sofaen og sier til jenta:

Det er så koseligt å være her,kanskje jeg skal sove her inatt,ja så kan jeg sove ved siden av mamma.

Kjente det skrek imeg.

2 uker sener måtte jeg ta en prat,måtte roe meg ned å passe på at jeg hadde han på 2 mannshånd og fortelle at han ikke må sette griller i hue på ungen,for alle barn har et fantasiønske om at mamma og pappa skal være sammen.

Og meg og deg er et avsluttet kapittel sa jeg til ham.

Mannen blir 41 år og skulle ønske han hadde litt mer hjerneceller å tenke med i forhold til hva han sier til barnet.

Hva han sier til meg er en ting,jeg er voksen og kan hanskes med det bedre,men voksne kan da ikke gjøre sånn mot sine egne barn.

Åssen hadde dere reagert??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest skindeep

Hadde nok reagert på det samme tror jeg.

Viss ikke du vil være sammen med han lenger, så burde ikke han sitte å si sånt til deres barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det var en frekk ting å si både med og uten unge tilstede jeg da.

Men ja du har all grunn til å fortelle han at dette er å sette uvirkelige griller i hodet på barnet.

Hadde reagert ganske så kraftig på dette selv jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om situasjonen var omvendt hadde jeg også reagert kraftig.

Om han har andre ambisjoner enn å være hyggelig synes jeg det burde vært tatt opp med deg UTEN barnet tilstede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lompa

herregud, for en frekkhet.

Han burde da være gammel nok til å vite bedre! Ta en prat med ham om det, og si fra hvor du står, og at du IKKE vil vite av at han sier sånt foran datteren deres.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forståelsesfull

Stakkars, han ville vel bare ha litt god fitte av en gammel flamme, og prøvde å pakke det inn overfor datteren. Det er vel ikke så mye å ta på vei for det vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Jeg får vri litt på hva den såkalte "forståelsesfulle" gjesten over uttalte:

Stakkars patetiske fyr, han ville vel bare ha litt god fitte av en gammel flamme, og prøvde å pakke det inn overfor datteren. Det er jammen dobbelt så ille, at han regner mamman som "billig" og vikler datteren inn i et mulig håp om at de voksne skal bli sammen igjen. UFINT! For en erkedust!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mamma22.

Ja jeg vet at han liker meg enda,men det var han som gjorde det slutt for endel år tilbake,livet går videre,jeg går videre,no hard feeling,vi er venner og synes det er bra att jenta vår ser det.

Men jeg reagerte kraftig.

Frekk som antyder slikt om meg også.

Men det som er det viktigste oppi dette er jenta vår på snart 10 år.

Han tok det rolig og pent og skal aldri si slikt eller gjenta noe sånt igjen.

Men jeg stusser så på at det i det hele tatt er mulig å si sånt jeg.

Tenkte igjennom det i 2 uker og da var jeg rolig og fattet og som sagt tidligere så snakket jeg med ham på 2 mannshånd.

Til den "forståelsesfulle gjesten" så skulle jeg ønske at du ikke tøysa med slikt.

Det er jenta jeg tenker på.

Men leter du etter noe uhemmet kroppskontakt,så er nok dette galt forum for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...