Megplussto Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Vi har kjøpt hus og skal pusse opp stuen/kjøkkenet. Rommet er svakt rektangulært med store vinduer på ene langveggen, og pipe midt i rommet. Er også utgang til gang midt på ene kortveggen, og utgang til hage/terrasse på andre kortveggen. Vi sliter litt med å komme på gode muligheter for innredning og hvordan vi skal legge opp kjøkkenet når vi skal pusse opp, og trenger sårt noen smarte ideer. Er det noen som har tips om noen flinke og kreative interiørarkitekter, helst noen som ikke ribber budsjettet totalt?:-) Må holde til i Oslo/Akershus-området.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Vi brukte henne. Flink og effektiv. Det koster med slike tjenester. Anonymkode: 6b70a...628
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vi brukte henne. Flink og effektiv. Det koster med slike tjenester. Anonymkode: 6b70a...628 http://www.inperiadesign.no Anonymkode: 6b70a...628
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 5 timer siden, Megplussto skrev: Vi har kjøpt hus og skal pusse opp stuen/kjøkkenet. Rommet er svakt rektangulært med store vinduer på ene langveggen, og pipe midt i rommet. Er også utgang til gang midt på ene kortveggen, og utgang til hage/terrasse på andre kortveggen. Vi sliter litt med å komme på gode muligheter for innredning og hvordan vi skal legge opp kjøkkenet når vi skal pusse opp, og trenger sårt noen smarte ideer. Er det noen som har tips om noen flinke og kreative interiørarkitekter, helst noen som ikke ribber budsjettet totalt?:-) Må holde til i Oslo/Akershus-området. Du kan henvende deg til IKEA interiør arkitekt i første omgang, helt gratis. dere må huske på å reservere tid. Anonymkode: 2b63f...599 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 TS, vil du ikke ha anstendig betalt i jobben din? Kvalitet koster. En interiørarkitekt, bilmekaniker, elektriker- alle skal ha betalt. Hvorfor noen alltid klager over prisen på en tjeneste de skal bruke, kan jeg ikke fatte. De må jo også ha lønn? Jeg vil betale det det koster for tjenesten, like naturlig som at jeg vil ha betalt for min jobb. Beste jeg har sett på finn: «ønsker fotograf til bryllupet vårt. Du får 300 kr for oppdraget, samt middag. Vi vil ha bilder fra hele dagen og kvelden redigert». WTF Anonymkode: 168a9...393 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: http://www.inperiadesign.no Anonymkode: 6b70a...628 Hun er da interiørdesigner ikke interiørarkitekt...... Anonymkode: 1b7cd...764
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun er da interiørdesigner ikke interiørarkitekt...... Anonymkode: 1b7cd...764 Jeg så ikke spesifikt at det var interiørarkitekt det ble etterspurt. Absolutt min lesefeil ser jeg jo nå. Vi var veldig fornøyde og det var en stor altomfattende jobb som ble gjort av proffe og godkjente håndtverkere, i samråd med henne. Kjøkken og stue med tak/vegger og gulv og peis ble totalrenovert. Men nei, hun er ikke arkitekt, så jeg svarte ut fra feil grunnlag. Jeg leste for fort i farten. Anonymkode: 6b70a...628 1
Megplussto Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #8 Skrevet 3. januar 2020 (endret) 10 timer siden, AnonymBruker skrev: TS, vil du ikke ha anstendig betalt i jobben din? Kvalitet koster. En interiørarkitekt, bilmekaniker, elektriker- alle skal ha betalt. Hvorfor noen alltid klager over prisen på en tjeneste de skal bruke, kan jeg ikke fatte. De må jo også ha lønn? Jeg vil betale det det koster for tjenesten, like naturlig som at jeg vil ha betalt for min jobb. Beste jeg har sett på finn: «ønsker fotograf til bryllupet vårt. Du får 300 kr for oppdraget, samt middag. Vi vil ha bilder fra hele dagen og kvelden redigert». WTF Anonymkode: 168a9...393 Helt klart, og selvfølgelig skal vi betale vedkommende. Er allikevel store prisforskjeller, og vi som har et begrenset budsjett til oppussingen kan ikke velge en som koster skjorta. Akkurat på samme måte som vi ikke kan velge det dyreste kjøkkenet, de dyreste hvitevarene osv. Synes du tar litt av med å lese ut i fra innlegget mitt som at jeg ikke har tenkt/lyst til å betale for tjenestene jeg ber om. Alle har ikke flust med penger, og jeg spurte ikke om noen som kan gjøre det gratis, så chill. Endret 3. januar 2020 av Megplussto Skrivefeil 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 Ingen konkrete forslag, da jeg ikke bor i området. Men anbefaler absolutt å bruke det, selv om det er noen titusener ekstra. De ser løsninger man ikke ser selv, og vet hva som lar seg gjøre og ikke. Særlig når det gjelder Ingeniørarkitekt får du gjerne det du betaler for. Det er kvalitetsforskjeller, og ryktet sprer seg raskt. Så her ville jeg valgt basert på referanser, og ikke pris. Med mindre du kun bruker arkitekten til det byggtekniske. Anonymkode: 46a91...2d8 1
Megplussto Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ikke spesifikt at det var interiørarkitekt det ble etterspurt. Absolutt min lesefeil ser jeg jo nå. Vi var veldig fornøyde og det var en stor altomfattende jobb som ble gjort av proffe og godkjente håndtverkere, i samråd med henne. Kjøkken og stue med tak/vegger og gulv og peis ble totalrenovert. Men nei, hun er ikke arkitekt, så jeg svarte ut fra feil grunnlag. Jeg leste for fort i farten. Anonymkode: 6b70a...628 Takk for tips. Har ikke tenkt på forskjell mellom interiørdesigner og -arkitekt, men ut i fra det som beskrives så kan vi helt sikkert bruke begge deler Skal sjekke ut linken du la ved!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå