Gjest Nickløs Skrevet 2. juni 2005 #1 Skrevet 2. juni 2005 Ser så mange fine dongeribukser på andre, men aner ikke hvor de er kjøpt. En av de har sydd en rosa "bølge" på baklommene. Noen som vet hva jeg mener, og hvilke butikker som fører desse??
missfidget Skrevet 2. juni 2005 #2 Skrevet 2. juni 2005 Vanskelig å si, men det kan være kanskje Vera Moda?
Gjest Meg1 Skrevet 2. juni 2005 #3 Skrevet 2. juni 2005 Det kan være Bik Bok, i deres egne merker finnes det bulser med "bølger" på baklommene, rosa, gule, hvite, etc bølger, alt etter hvilken modell det er, tipper jeg.
Gjest gjest1 Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Vero Moda hadde iallefall en slik bukse tidligere i vår.
Gjest Seleena Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Ser det overalt eg. Eg kjøpte mi på vero moda med gul bølge på.
Gjest gjesten Skrevet 4. juni 2005 #8 Skrevet 4. juni 2005 Mudd har vel også en bukse med en rosa M på - og den kan se ut som en bølge...
Nana Skrevet 6. juni 2005 #9 Skrevet 6. juni 2005 7 for all mankind har også med rosabølge på - omtrent som dette ~
Gjest Aloha Skrevet 6. juni 2005 #10 Skrevet 6. juni 2005 Tror de har lignende "rosa bølger" på mange forskjellige buksemerker faktisk. For jeg har to par kjøpt på Surprise Surprise i London, av merket Chicksters. Og de har ingenting med Vero Moda og H&M å gjøre så vidt jeg vet. Bølgene er muligens bare en trend i tiden?
Gjest Trådstarter her Skrevet 7. juni 2005 #11 Skrevet 7. juni 2005 Det finnes nok flere lignende bukser, har som sagt sett mange fine. Men ikke funnet noen av de jeg har sett!! Den fineste er den som jeg nevnte, med en rosa bølge. (Lignende som dette ~, som noen her nevnte). Skal til by'n til helgen, så da sjekker jeg bik bok, vero moda og H&M. Takker for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå