Gjest Mulle7 - ikke pålogget Skrevet 2. juni 2005 #1 Del Skrevet 2. juni 2005 Noen som vet hvor man kan få tak i prislapper av den "gammeldagse" typen, dvs små lapper med liten hvit hyssing, som man kan feste på ting? Skulle gjerne hatt tak i slike til smykkene mine som jeg selger... Noen som vet?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skogsbæret Skrevet 2. juni 2005 #2 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har kjøpt sånne i en bok-/papirhandel. Tror det kosta 40,- for 100 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 2. juni 2005 #3 Del Skrevet 2. juni 2005 http://www.perleslottet.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mulle7 Skrevet 2. juni 2005 #4 Del Skrevet 2. juni 2005 Tusen takk for svar! Jeg har forsøkt før uten hell hos bokhandel, men det blir nok til at jeg bestiller hos Perleslottet nå. De var lekre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bokhandler Skrevet 2. juni 2005 #5 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg jobber hos Norli. Vi selger dem der - jeg vet om flere Norli-bokhandler som selger dem buntvis. kr 30,- for en bunt med 100 stk. Du kan få kjøpt dem eskevis med 1000 stk i en eske dersom du skulle ønske det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå