Gå til innhold

Robert Pattinson kunne være den beste Batman

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor eller hvorfor ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Umulig å svare på før man faktisk har sett han som Batman/Bruce Wayne.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal han spille Batman 😨

Anonymkode: 71749...57c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke huske å ha sett ham i noen andre roller, men utifra utseendet synes jeg han passer ypperlig som batman. 

Anonymkode: 454e5...0b9

Gjest kalkulator
Skrevet

Har faktisk ikke sett han i noen roller. Vet han spilte i de vampyrfilmene riktignok. 

Men har skikkelig trua. Han skål også spille i Tenet filmen til Nolan.

AnonymBruker
Skrevet

Han har jo bare ett ansiktsuttrykk? Ser alltid sutrete ut. 

Anonymkode: fbb44...092

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Bare nei. 

Anonymkode: b36b5...eb3

Skrevet

Jeg sier nei, fordi han er selveste vampyren til evig tid for meg. 

• Liker 4
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Klarer ikke helt å se det for meg, men kanskje han overrasker.

AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har jo bare ett ansiktsuttrykk? Ser alltid sutrete ut. 

Anonymkode: fbb44...092

Batman er da litt sånn surpomp så da passer han jo enda bedre!

Anonymkode: 454e5...0b9

AnonymBruker
Skrevet

Usikker. For meg er han bare Edward. 

Anonymkode: b00ac...052

Skrevet

...men er det virkelig aktuelt? :sjokkbla:

Skrevet
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...men er det virkelig aktuelt? :sjokkbla:

Han er allerede fått rollen så ja. The Batman (2021)

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Usikker. For meg er han bare Edward. 

Anonymkode: b00ac...052

Denne tankegangen synes jeg er idiotisk det viser at du ikke forstår hva en skuespiller er for noe

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
  • 2 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 3.1.2020 den 16.06, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg tror han har et talent som ble misbrukt i Twilight. For Twilight er så rævva film at til og med Leonardo Dicaprio hadde feilet i rollen som han fyren. Så synes det er synd at folk avskriver han som skuespiller pga den rollen. 

Synes han gjorde en god jobb i både Remember me og Water for elephants. Elsker begge de to filmene. 
I Harry Potter så hadde han en såpass liten rolle at det er vanskelig å si. Men har ikke noe vondt å si. 
Har ikke sett noen andre filmer med han enn de ovennevnte. Har hørt at han var god i filmen Good Time, men den har jeg ikke sett selv enda.

Det har lenge vært spekulasjoner om at han skal være batman og det har vell blitt bekreftet nå han skal spille batman. Tror filmen kommer neste år eller noe sånt. Jeg tenker han kan ikke gjøre en verre jobb en Ben Affleck 😂 Og han er ikke en så dårlig skuespiller som Twilight filmene får det til å se ut som. 

Ja jeg er enig. Han er jo ikke en dårlig skuespiller, jeg har sett Water for elephants og han gjorde en veldig bra jonn. Synd at Twilight har ødelagt ryktet hans såpass mye blant mange. Edward var bare en skada karakter som ingen kunne ha reddet. Bella var ikke ett gram bedre. 

Anonymkode: 6b125...62c

AnonymBruker
Skrevet

Dere som avfeier han bør virkelig se hans nyere filmer som The Lighthouse og The King. Fantastisk skuespiller som ble like rævkjørt av den grusomme Twilightserien som Jamie Dornan ble av Fifty shades.

Anonymkode: 99faa...516

AnonymBruker
Skrevet

Forøvrig var folk rasende da Heath Ledger fikk rollen som The Joker. Folk mente han var en endimensjonal skuespiller som kun passet i dårlige ungdomsfilmer.

Anonymkode: 99faa...516

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker Idris Elba som Batman. Det hadde vært kult. Helst med de ravfargede linsene han brukte i Marvel-filmene 😘

Anonymkode: 06103...667

AnonymBruker
Skrevet

Robert Pattinson ønsker jeg egentlig ikke å se i noe som helst. Beklager. 

Anonymkode: 06103...667

Skrevet
På 3.1.2020 den 16.06, Nasse Nøff ❤ skrev:

Jeg tror han har et talent som ble misbrukt i Twilight. For Twilight er så rævva film at til og med Leonardo Dicaprio hadde feilet i rollen som han fyren. Så synes det er synd at folk avskriver han som skuespiller pga den rollen. 

Synes han gjorde en god jobb i både Remember me og Water for elephants. Elsker begge de to filmene. 
I Harry Potter så hadde han en såpass liten rolle at det er vanskelig å si. Men har ikke noe vondt å si. 
Har ikke sett noen andre filmer med han enn de ovennevnte. Har hørt at han var god i filmen Good Time, men den har jeg ikke sett selv enda.

Det har lenge vært spekulasjoner om at han skal være batman og det har vell blitt bekreftet nå han skal spille batman. Tror filmen kommer neste år eller noe sånt. Jeg tenker han kan ikke gjøre en verre jobb en Ben Affleck 😂 Og han er ikke en så dårlig skuespiller som Twilight filmene får det til å se ut som. 

Ben Affleck ødela Batman. Han passer absolutt ikke i den rollen. Christian Bale vil forøvrig alltid være Batman i mine øyne. Elsket han i den rollen 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...