Gå til innhold

Kvinner med runde kinn/høye kinnbein

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter og leser sladder på Se og Hør og og ser bilder av flere godt voksne kjendiskvinner både i Norge og utenlands Fellestrekkene er at de har fått høyere kinnben og ser litt rundere ut i ansiktet. Hvorfor det? Vendela Kirsebom har alltid hatt høye kinnben men nå begynner ansiktet hennes å ligne litt på en hamster, til og med Sissel Kyrkjebø har fått høyere kinnben og litt rundere i ansiktet. 

Anonymkode: 9b555...056

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

???

Anonymkode: 31dc9...f75

• Liker 3
Skrevet

Fillere. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha hæ

Anonymkode: 36009...a7b

AnonymBruker
Skrevet

Har de sprøytet inn noe eller operert? 

Ts

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er ei som har lagt ut før og etter-bilder av seg selv. Tror det er fillere hun har. Pent er det uansett ikke, var finere på forbildene. 

https://nouw.com/karimaritas/er-dette-meg-34154287

Anonymkode: 94bea...b5a

Shit 😯Jeg kjente ikke damen igjen, hun så 10 år yngre ut og hadde fått en helt annen ansiktsform

Ts

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Shit 😯Jeg kjente ikke damen igjen, hun så 10 år yngre ut og hadde fått en helt annen ansiktsform

Ts

Hun ser da virkelig ikke 10 år yngre ut med filllers... hun er nærmere 46, mot 38 (?) på førbildet. Ser da virkelig ut som en 46-åring som har tullet med kroppen. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Fillers. Og det ser helt grusomt ut. Sophie Elise ligner på Jan Thomas i dag på grunn av den gifta.

Anonymkode: c3493...b6d

• Liker 5
Gjest Embryo
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fillers. Og det ser helt grusomt ut. Sophie Elise ligner på Jan Thomas i dag på grunn av den gifta.

Hahaha, jeg husker godt da det så ut som om Jan Thomas hadde kusma. Det var også fillers, tror jeg. Litt nip/tuck kan være veldig pent, men mange kjendiser klarer ikke å gi seg mens leken er god. 

AnonymBruker
Skrevet

Tragisk, hvorfor gjør kvinner dette mot seg selv?

Utrolig skuffende, de som gjør dette må jo ha alvorlig mentale problemer. Ser helt idiotisk ut også.

Anonymkode: d25f4...ffe

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser da virkelig ikke 10 år yngre ut med filllers... hun er nærmere 46, mot 38 (?) på førbildet. Ser da virkelig ut som en 46-åring som har tullet med kroppen. 

Altså, hun ser definitivt yngre ut på etter bildet. Helt enig med Ts, hun ser 10 år yngre ut. 

Anonymkode: d28da...be3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hun ser definitivt yngre ut på etter bildet. Helt enig med Ts, hun ser 10 år yngre ut. 

Uenig. Ser mye yngre ut naturlig. 

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun ser kanskje yngre ut med fillers, men hun så bedre ut uten 😜

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er du bloggeren?🤪 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...