Gå til innhold

Badevann i Gran Canaria?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reiser til Gran Canaria om noen få dager, men er det badevann der nå i Januar? 

AnonymBruker
Skrevet

Ca 30 grader

Anonymkode: 7ed5b...2ee

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 30 grader

Åå, takk for svar! 

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ca 30 grader

Ikke i vannet nei 😂

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Det er vinter her på Kanariøyene nå så det kan være kaldt, jeg bor ikke på Gran Canaria men en annen øy og her var det 13 grader i morges mens på Åndalsnes har de malt 19 grader i dag tidlig.

Anonymkode: d0ee0...c79

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vinter her på Kanariøyene nå så det kan være kaldt, jeg bor ikke på Gran Canaria men en annen øy og her var det 13 grader i morges mens på Åndalsnes har de malt 19 grader i dag tidlig.

Anonymkode: d0ee0...c79

Jeg skal til maspolamas, ikke så langt ifra Puerto Rico. Har hørt det er varmere der enn andre steder på Gran Canaria 

Skrevet

Jeg var i Puerto Rico på denne tiden i fjor, det var sol og strandvær hver dag. Ikke veldig varmt i vannet men det gikk fint an å bade:) god tur!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Fjugur skrev:

Ikke i vannet nei 😂

Her er 30 grader jo. I bassenget. 

Skrevet
22 minutter siden, Pusle skrev:

Jeg var i Puerto Rico på denne tiden i fjor, det var sol og strandvær hver dag. Ikke veldig varmt i vannet men det gikk fint an å bade:) god tur!

Tusen takk! 

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her er 30 grader jo. I bassenget. 

Jaa, vi har bestilt hotell med oppvarmet basseng 😃 Men mente i havet 😂

Skrevet

Når jeg har vært der i januar og februar så har vanntemperatur i havet ligget på rundt 19 grader.

Landtemperatur har vært fra rundt 17 grader til 27 grader.  Kan være ganske variabelt.

Husk at Atlanterhavet kan ha store bølger og farlige understrømmer da.   

AnonymBruker
Skrevet

Kom hjem etter en uke i midten av desember, da var det 22-24 i bassenget og ganske mye kaldere i sjøen. Sjøen var såpass kald at bassenget føltes pisselunkent om man gikk rett dit. 
30 grader i bassenget er jo nærmest jacuzzi temperatur. Tror ikke helt på det! 

Anonymkode: 07d1f...dc7

Skrevet

Bodde på Gran Canaria i noen år,  og vi pleide aldri å bade i sjøen på vinteren.  Vannet var ikke varmt nok.  Vi solte oss,  men badet kun i oppvarmet basseng.  Vi brukte også jakke om kvelden.  

Egentlig er sommeren den fineste tiden på Gran Canaria. Da er det fine temperaturer,  ikke for varmt,  deilige badetemperaturer, og lite turister.  

AnonymBruker
Skrevet
På 2.1.2020 den 10.46, Superfunky skrev:

Jeg skal til maspolamas, ikke så langt ifra Puerto Rico. Har hørt det er varmere der enn andre steder på Gran Canaria 

Ikke for å ødelegge gleden, men Maspalomas ligger helt sør og i nærheten av Playa del Inglés, som er kjent for mye vind og kaldere temperaturer. Snakket med noen som var der i jula, og de hadde måttet kle på seg langermet hver dag. Jeg velger alltid et sted lenger vest (Puerto Rico, Amadores, Mogán f.eks) når jeg reiser på vinteren. 

Anonymkode: eea34...747

Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Maspalomas er helt supert på denne årstiden. Ikke hør på surpompene som mener det må være 30 grader før det er varmt nok. 20 grader + sol er jo mer enn varmt nok. Da slipper man å svette også.

Anonymkode: 97b69...74c

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Maspalomas er helt supert på denne årstiden. Ikke hør på surpompene som mener det må være 30 grader før det er varmt nok. 20 grader + sol er jo mer enn varmt nok. Da slipper man å svette også.

Anonymkode: 97b69...74c

Ja, jeg er helt enig! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...