AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Vi har en datter på 9 mnd. Når jeg er hjemme så sitter han bare på telefonen i sofaen. Gløtter opp av og til, og sier noen ord til henne. Arhhh! Han mener jeg er en kjerring som maser sånn på han. Men ærlig talt, ta å lek med ungen. Han sitter på telefonen mens jeg flyr rundt. Anonymkode: 82cdb...728 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Sitter ikke alle på telefonen nå for tiden? Kanskje det finnes COS-kurs som er spesialisert på mobilavhengighet hos foreldre. Anonymkode: 9d016...f8b 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Prinsessen trenger ikke å få oppmerksomhet hele tiden,da blir hun bare en bortskjemt drittunge. Anonymkode: 2c2c7...e7a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Prinsessen trenger ikke å få oppmerksomhet hele tiden,da blir hun bare en bortskjemt drittunge. Anonymkode: 2c2c7...e7a Tull og tøys! Små barn behøver mye oppmerksomhet og sosial kontakt for å utvikle er normalt samspill. En forelder som bare glor i telefonen er absolutt ikke heldig. Anonymkode: 554cd...927 24
bodyhack_petter Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Redd det var meg. Men døtrene våre er eldre 😅 📱📱📱📱📱📱📱📱 3
Perelandra Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporinger. Perelandra, mod.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå