AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Har begynt på betablokker, og den har rotet med søvnen min. Nå skal jeg snart begynne på jobb og må få orden på søvnen. Nå har jeg ikke fått sovet i natt og lurer på om det er lurt å døgne i dag og prøve å sove tidlig i kveld? Hvis jeg sover nå, vil jeg uansett få problemer med å sovne tidlig i kveld. Så jeg lurer på om npen har erfaring med å snu døgnrytmen ved å ikke sove en natt? Vil så gjerne ha en døgnrytme der jeg sovner rundt kl 23:00. Anonymkode: d116b...930
Wera1 Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Jeg døgner akkurat nå, skal på jobb om to timer. Er utrolig trøtt, men prøver å holde ut. Var lysvåken frem til en halvtimes tid siden. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, Wera1 skrev: Jeg døgner akkurat nå, skal på jobb om to timer. Er utrolig trøtt, men prøver å holde ut. Var lysvåken frem til en halvtimes tid siden. Har du gjort det før? Vil du klare deg igjennom dagen nå da? Anonymkode: d116b...930
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Det kommer helt an på hvor trøtt du er nå. Føler du deg fin kan det gå bra. Jeg har hatt flere netter innimellom uten søvn eller med svært lite søvn. Det går greit med en natt innimellom, selv de gangene jeg har «døgna» (feks ved sykt barn på kvelden og hele natta). Anonymkode: f2212...30a
Wera1 Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du gjort det før? Vil du klare deg igjennom dagen nå da? Anonymkode: d116b...930 Ja, men begynner å bli noen år siden nå tror jeg. Har søvnproblemer da, så er ikke ukjent for meg å gå på jobb med svært lite søvn flere dager i strekk. Ble rett og slett for lei av å ligge i sengen å vri meg i flere timer, så bestemte meg for å døgne, sto opp, dusjet og satt på en film. Blir mange kopper kaffe og en energidrikk etterpå 😄 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 3 minutter siden, Wera1 skrev: Ja, men begynner å bli noen år siden nå tror jeg. Har søvnproblemer da, så er ikke ukjent for meg å gå på jobb med svært lite søvn flere dager i strekk. Ble rett og slett for lei av å ligge i sengen å vri meg i flere timer, så bestemte meg for å døgne, sto opp, dusjet og satt på en film. Blir mange kopper kaffe og en energidrikk etterpå 😄 Lykke til på jobben! Kaffe hjelper masse ja. Jeg tenker å bare ligge her en stund til med telefonen før jeg står opp og lager kaffe. Så får jeg håpe jeg får sove tidlig i kveld. Ts Anonymkode: d116b...930
absinthia Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Jeg har døgnet ufrivillig og gadd ikke prøve å sove lenger etter å ha ligget fra 1 til 5.45. Har kost meg med frokost, kaffe og litt konfekt. Skal på jobb om litt over en time, så dette blir litt av en dag!
Wera1 Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 Godt vi er flere i samme båt idag, selv om jeg ikke unner dere netter uten søvn. Det er fryktelig tungt! Har slitt med innsovning i noen år nå, og man forstår ikke hvor slitsomt det er før man står i det selv Men men, bare å gjøre det beste ut av det. Ble jo koselig likevel med tente lys og film Krysser fingrene for tidlig innsovning ikveld. Ha en fin dag på jobb dere!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå