AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #1 Skrevet 2. januar 2020 Jeg har en fjellreven-vinterjakke som er 5 år gammel. Den er lite og pent brukt. Vasket den for første gang idag og glidelåsen ble ødelagt. Ca 2,5 cm av glidelåstaggene har falt av. Kommer jeg noen vei hvis jeg tar jakken med til butikken og klager eller har det gått for lang tid siden jeg kjøpte den? Har kvitteringen. Anonymkode: 21437...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Står det noe om garanti på butikkens nettside? Anonymkode: 0ebdc...f00 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Det skader ikke å gjøre et forsøk. Tror Bergans har en slik ordning. Godt mulig fjellreven også har det. I tilfelle de ikke har det, kan du oppsøke noen som reparerer klær for å få satt inn ny glidelås. Mye billigere enn å kjøpe ny jakke, og miljøvennlig. Jakken er jo like god enda. Anonymkode: 34748...631 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Står det noe om garanti på butikkens nettside? Anonymkode: 0ebdc...f00 Står ingenting om garanti på nettsiden. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det skader ikke å gjøre et forsøk. Tror Bergans har en slik ordning. Godt mulig fjellreven også har det. I tilfelle de ikke har det, kan du oppsøke noen som reparerer klær for å få satt inn ny glidelås. Mye billigere enn å kjøpe ny jakke, og miljøvennlig. Jakken er jo like god enda. Anonymkode: 34748...631 skal ta en tur innom å snakke med butikken nå. Blir å få skiftet glidelåsen selv hvis det ikke butikken gjør det. Jakken er jo brukbar enda Anonymkode: 21437...c8a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 Det skal ikke skje, men feil hender selvfølgelig av og til. Vet de ofte reparer hvis det er en feil. En glidelås er ikke det verste å fikse. Drit i dette miljø tullet. Gjør det som er rimeligst og best for deg. Anonymkode: 71a2c...340
K1970 Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Bergans byttet glidelåsen på en jakke som var eldre enn 5 år for oss. Helt gratis. Vil tro at de har samme policy.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 7 timer siden, K1970 skrev: Bergans byttet glidelåsen på en jakke som var eldre enn 5 år for oss. Helt gratis. Vil tro at de har samme policy. wow hadde du kvittering? hvor henvendte du deg? Anonymkode: 1fd54...4fd
K1970 Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: wow hadde du kvittering? hvor henvendte du deg? Anonymkode: 1fd54...4fd Nei jeg er dårlig på å ta vare på kvitteringer. Jeg ringte Bergans og snakket med dem. Sendte bilder av jakken på mail og sendte inn jakken til dem. Fikk beskjed om å sende kontonummer og sum på porto. Fikk jakken tilbake 3-4 uker senere og da var den fikset. Jeg har gjort det samme med et barneplagg fra Skogstad. Det hadde jeg kvittering, men den så de ikke på. Leverte den i butikk som sendte den inn og noen uker senere kom den med en ny og forbedret glidelås.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå