Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uansett hvilken farge det er på øyenskyggen når jeg tar den på så blir den gråaktige mår jeg har hatt den på en stund, selvom jeg bruker primer og pudder på øyelokkene først. Noen tips til å unngå det? Og hvorfor blir den gråaktig etter hvert?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gjelder dette med alle øyenskygger uavhengig av merke? Kan være dårlig kvalitet feks.

Anonymkode: b22b6...c9e

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke merker bruker du av primer og øyenskygger? Kan være en reaksjon mellom produktene der, også vitner det om potensiell dårlig kvalitet på øyenskyggene. Jeg har fet hud og renner lett fra øynene, men har ikke opplevd at den blir gråaktig. Kun at det lett forsvinner og blir grist utover om jeg mangler primer og har "drugstore" -øyenskygger. 

Anonymkode: f3ce4...b7f

Skrevet
På 2.1.2020 den 3.50, AnonymBruker skrev:

Hvilke merker bruker du av primer og øyenskygger? Kan være en reaksjon mellom produktene der, også vitner det om potensiell dårlig kvalitet på øyenskyggene. Jeg har fet hud og renner lett fra øynene, men har ikke opplevd at den blir gråaktig. Kun at det lett forsvinner og blir grist utover om jeg mangler primer og har "drugstore" -øyenskygger. 

Anonymkode: f3ce4...b7f

Primer Nyx og øyenskygger litt forskjellig, men nå brukt Nyx eyecandy

Skrevet
På 2.1.2020 den 3.35, AnonymBruker skrev:

Gjelder dette med alle øyenskygger uavhengig av merke? Kan være dårlig kvalitet feks.

Anonymkode: b22b6...c9e

Ja stort sett. 

AnonymBruker
Skrevet

Hmm, dette var rart, har aldri hørt om dette før! Kan det være fargeavkasting fra børstene da? Kan det være at typ blodårer etc skinner igjennom å gir grått cast? 

Anonymkode: 3805b...df8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...