AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hei! altså, jeg skjønner at to streker betyr positiv😂 men når en test er positiv, har man da eggløsning og det er bare å peise på?🙈 Anonymkode: e56e2...1b3
Zappelin Skrevet 2. januar 2020 #2 Skrevet 2. januar 2020 Jeg har gitt opp strimmel eggeløsningstestene.. de er kjempe vanskelige å tolke.. begge strekene skal nemlig være nøyaktig like sterke. Så man må studere de veldig godt.. jeg har kjøpt clear blue digitale, og elsker de. Der kommer det opp et smilefjes når den er positiv. Synes ikke de var så dyre heller, men klart de blir dyre om du tar 10-20 i mnd.. men da kan du jo bruke strimmel til strekene er sterke , og om man tror at strimmelen er positiv kan man jo dobbeltsjekke med digital, så er du helt sikker på det
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #3 Skrevet 2. januar 2020 Teststreken skal være sterkere enn kontrollstreken for at den er positiv. Og når den er positiv så skjer som oftest eggløsning innen 12-36 timer. Ble anbefalt av gynekologen min å ha sex den dagen testen er positiv og og gjerne i 2-3 dager etter. Anonymkode: 40184...9ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå