Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg trengte å få sendt av gårde en nokså stor fil til en som jeg ikke har epost adressen til, kun mobilnr. Så jeg sendte en link via google drive, på sms til vedkommende. Har vært inne og sett på dokumentet mitt igjen nå, og der står det alle som har lesetilgang: "bruker med link)

Og under aktivitet står det noe a la dette:

du opprettet dokumentet

du redigerte dokumentet

du delte dokument med bruker (link)

bruker med lesetlgang

du har redigert

Der det står "bruker med lesetilgang"....er det en bekreftelse på at vedkommende har sett dokumentet?

det står ingen tidspunkt eller dato, så syns det er litt forvirrende. Lurer og på om jeg kan se dersom vedkommende er inne og leser det enda en gang eller ....er det sannsynlig at vedkommende har lastet det ned til sin egen telefon/pc og har det liggende der og dermed vil det ikke synes om vedkommende er inne og ser igjen...? jeg forstår ikke helt hvordan dette fungerer, skulle bare gjerne vært sikker på at det er lest....men det kan vel se slik ut? Håper noen kan svare.

Anonymkode: dad2e...32a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dytt

Skrevet

Brukere med link betyr at alle som ahr link kan se videoene. De er offentlige ved link. Ta kontakt hvis du trenger hjelp med google plattform.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, sofakrok1 skrev:

Brukere med link betyr at alle som ahr link kan se videoene. De er offentlige ved link. Ta kontakt hvis du trenger hjelp med google plattform.

Takk for svar. Jeg har kun sendt en link til EN person og skulle gjerne visst om vedkommende har åpnet linken. Under "aktivitet" på linken, står det "bruker med lesertilgang" en gang. Det kan vel bety at den er åpnet av vedkommende. Hva tror du? Men har googlet meg frem til at google drive ikke holder regnskap på hvor mange ganger en bruker er inne og leser, det blir ikke notert dessverre. Så hvordan finne ut av det? skulle gjerne visst, skulle også gjerne visst tidspunkt for nettopp dette.

Jeg er helt grønn og vet ikke hva google plattform er heller, forklar meg gjerne - og på forhånd takk :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...