AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Jeg skal snart ha innsett. Tips? Anonymkode: 4cff2...073
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: innsett? Anonymkode: dabd8...536 Sette inn egg. Anonymkode: 4cff2...073
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #4 Skrevet 2. januar 2020 Prøve å gjøre mest mulig ting du trives med, slappe av og ta vare på deg selv Det er ikke noe som er vist å påvirke sjansene for at embryoet fester seg, så prøv å ikke stresse med det. Legen vår oppfordret meg til å ta et lite glass vin på kvelden den dagen jeg hadde innsett (men senere må man selvsagt avstå fra det, man skal jo forhåpentligvis bli gravid). Ikke fordi det har noe effekt på mulighetene, men fordi man kan kose seg med det hvis man liker vin da. Jeg kuttet koffein helt på siste forsøk, men i følge forskning er det ok å drikke litt (et veldig høyt koffeininntak kan være negativt). Og så gikk jeg tur hver dag i håp om at det skulle være bra for blodgjennomstrømning i livmoren (heller ikke noe som er bevist å ha noe betydning, men det er godt for kropp og sinn uansett). Anonymkode: 2c836...2eb 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #5 Skrevet 2. januar 2020 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal snart ha innsett. Tips? Anonymkode: 4cff2...073 Som nevnt over her gå turer hver dag, begrense koffeininntak, og i tillegg helst og begrense sukkerinntak. Jeg hadde innsett for ca 3 uker siden. Har blitt litt mer enn den anbefalte kaffikoppen nå i jula (vanskelig å si nei på alle julefrokost og juleselskaper), og julekaker, desserter og julemarsipan har florert. Har derfor blitt mer enn jeg håpet på av slikt og. Er likevel gravid! Nå har jeg i dag vært å kjøpt koffeinfri pulverkaffe, så da kan jeg i alle fall drikke det når jeg er hjemme. Anonymkode: 34d7a...761
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Jeg har gått 10 000 skritt om dagen, kun en kaffekopp om dagen, passet på å ikke være kald på bena, spist masse grønt, men også sjokolade hver dag, kost meg med venner og familie. Vært barnevakt for to småunger i tre dager og jobbet som vanlig. Ble gravid denne gangen. Bortsett fra å kutte ut alkohol og kutte ned på koffein tror jeg ikke det er så mye man får gjort fra eller til, sitter det så sitter det. Håper jeg får beholde🍀 Anonymkode: 99793...70e 1
Fiiol Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Leve normalt, gjøre det som føles godt og tenke så positivt som man klarer. Skulle ønske det var andre konkrete «oppskrifter» Har blitt gravid 3 av 6 innsett (mistet dog) og har prøvd forskjellige ting hver gang. Nå gidder jeg faktisk ikke prøve flere «smarte» løsninger. Det sitter eller sitter ikke, uansett om jeg stresser på jobb, tar fri og drar på ferie, går mer tur, bytter ut kaffe med grønn te, sitter med varmepute på magen kvelden før, osv. 🤷🏼♀️🤯
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå