Gå til innhold

Nesten ingen husket bursdagen min i dag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bursdag i dag, og det var ikke mange som husket det. Ble litt lei meg:( Jeg har ikke Facebook slik at folk blir påminnet bursdagen min, men mine venner og familie vet jo veldig godt når jeg har bursdag. 

Er på juleferie hos foreldrene mine, så de og mine søsken husket det jo, og jeg fikk gave og kake. Men bortsett fra det var det kun min bestevenninne, en annen venninne og en tante som sendte melding. Jeg forventer ikke at alle skal huske på det, men hadde kanskje håpet på litt flere gratulasjoner. Jeg husker alles bursdager og sender melding på dagen deres. 

Men nå er jeg i 30-årene, er det kanskje vanlig at slikt dabber av med årene? Burde jeg også bare droppe gratulasjoner? Føler meg så veldig glemt i dag:( 

Anonymkode: 3b58d...355

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen ❤️

Gjest Proximus
Skrevet

Dagen er ikke helt over ennå: 

93CC661A-8B06-4EB0-8A1C-C66B28808272.gif.a9b56f98a274d66999937a462a712cc2.gif

:strix: 

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så myemed dagen! 🎉🥂🍾🍭🍨🍧🍰🍰🍬🍰🍫🍧🍭🎁🍾🍾🥂🎉

Anonymkode: 564c8...aab

Skrevet

Gratulerer med dagen! 

Jeg har mange gode venner jeg aldri hadde husket bursdagene til, om det ikke var for Facebook. Det er rett og slett ikke noe jeg går med i bakhodet.. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen! 🎉🥰 Håper dagen din har vært fin. 👏😊

Kan være de er sånne som aldri husker datoer og slikt? Jeg er elendig på det, så jeg må notere ned bursdager i kalenderen for å ikke glemme dem 🤭 

Anonymkode: db41a...e12

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen 😊 🎉 

AnonymBruker
Skrevet

Tuuusen takk! Dette hjalp faktisk😀🎉🙏

Skrevet

Gratulerer med dagen 🥂 

Skrevet

Gratulerer med Dagen! Håper det blir en fin dag fra nå. 💃👠💖🍾👑

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tuuusen takk! Dette hjalp faktisk😀🎉🙏

Hvordan kan hilsninger fra totalt fremmede på et forum bety noe? 🤔

Anonymkode: 79a89...8ea

AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer så mye med dagen!!🤩🙌🏻🎂🎈🍬🍭🍾🥂💗🎉👊🏻

Anonymkode: f2d0e...2d8

Skrevet

Gratulerer så mye med dagen din! 🎉🎈💖😃🎂🌟🥳

Skrevet

Gratulerer med dagen ❤️ 

Synes du er heldig jeg, for jeg har aldri opplevd i mitt voksne liv å få kake på bursdagen min.. er vel derfor man ikke skal sammenligne seg med andre.

Skrevet

Gratulerer med dagen som var🎉🎉🎉

Skrevet
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

... Er på juleferie hos foreldrene mine, så de og mine søsken husket det jo, og jeg fikk gave og kake. Men bortsett fra det var det kun min bestevenninne, en annen venninne og en tante som sendte melding. ...

Jeg er blant verdens verste på å huske sånt, normal att jeg glemmer min. ...

Ønsker deg vel, -og ønsker deg en god dag, -som muligens har vært. ...

:lillesky2:

a.

AnonymBruker
Skrevet

Alt slikt går på Facebook nå. De som ikke er der blir glemt, dessverre. Vanens makt..

Anonymkode: c9caf...f80

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har bursdag i dag, og det var ikke mange som husket det. Ble litt lei meg:( Jeg har ikke Facebook slik at folk blir påminnet bursdagen min, men mine venner og familie vet jo veldig godt når jeg har bursdag. 

Er på juleferie hos foreldrene mine, så de og mine søsken husket det jo, og jeg fikk gave og kake. Men bortsett fra det var det kun min bestevenninne, en annen venninne og en tante som sendte melding. Jeg forventer ikke at alle skal huske på det, men hadde kanskje håpet på litt flere gratulasjoner. Jeg husker alles bursdager og sender melding på dagen deres. 

Men nå er jeg i 30-årene, er det kanskje vanlig at slikt dabber av med årene? Burde jeg også bare droppe gratulasjoner? Føler meg så veldig glemt i dag:( 

Min bursdag synes på Facebook i tillegg til at mine søstre og svigerinner pleier legge ut hilsen til meg på instastory, så mange ser det. Allikevel får får jeg nesten ingen meldinger.. Bursdagen min er snart og kjenner jeg gruer meg. Jeg som alltid sender hilsen til andre... hvor vanskelig kan det være å sende en liten melding? 😔 Føler meg helt glemt - syk og bortgjemt som jeg er. 

Anonymkode: 0c35f...ab2

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min bursdag synes på Facebook i tillegg til at mine søstre og svigerinner pleier legge ut hilsen til meg på instastory, så mange ser det. Allikevel får får jeg nesten ingen meldinger.. Bursdagen min er snart og kjenner jeg gruer meg. Jeg som alltid sender hilsen til andre... hvor vanskelig kan det være å sende en liten melding? 😔 Føler meg helt glemt - syk og bortgjemt som jeg er. 

Anonymkode: 0c35f...ab2

Jeg synes også det er litt rart hvor vanskelig det skal være å sende en liten melding. Og jeg kan være såpass barnslig at jeg kanskje kommer til å droppe å sende bursdagsmelding til andre fra nå av. For dem er det da tydeligvis ikke så viktig. 

Skrevet

Gratulerer med dagen! ❤️

Jeg husker bare bursdager til nærmeste familie. Venner vet jeg egentlig ikke når har bursdag men får det gjerne med meg på Facebook, og det kan jo tenkes at flere belager seg på det.

Vurderer selv å fjerne bursdag fra Facebook. Masse gratulasjoner fra folk som ikke ville hilst på gata engang er egentlig bare litt merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...