Gå til innhold

Flaut og latterlig problem med kyssing

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et veldig flaut problem. Det kjennes ut som om jeg skal dø av skam.  Har ikke turt å snakket om dette med noen, derfor håper jeg noen her kan hjelpe meg.

Her om dagen kysset jeg ganske heftig med en fyr jeg holdt på med. Plutselig føles det ut som jeg skal kveles, og jeg puster ut gjennom munnen mens leppene våre er mot hverandre. Akkurat som om det var førstehjelp, munn-mot-munn. Tror det var ubehagelig for han. Aner ikke hvorfor jeg ikke pustet ut av nesa, men jeg håpet det var en engangsgreie. 

Neste gang vi kysset ble jeg livredd for å gjøre samme feilen, og klarte ikke å slappe av. Ble etterhvert veldig engstelig, og klarte  selvfølgelig å gjøre samme feil igjen. Jeg ble så flau at jeg sendte han vekk, og hadde bare lyst til å grave meg ned. Jeg avsluttet hele greia med han og var for flau til å møte han mer.

Hver gang jeg ser noe kyssing på tv nå, får jeg helt noia, begynner å kaldsvette og hjertet dundrer, nesten litt sånn traume følelse? skjønner ingenting. Hva er galt med meg? Hvorfor har jeg problemer med å puste med nesa mens jeg kysser?

Jeg kan nevne at jeg ikke hadde tett nese og at han var en veldig god kysser, virket som han hadde mye erfaring.

Håper på snille, velmente svar her. Er ikke lett for meg å skrive dette, skjelver litt nå. Vet bare ikke hva jeg skal gjøre med problemet mitt

Anonymkode: ab104...785

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje ta en prat med han om det. Kanskje han ikke synes det var så ille! 

Anonymkode: 0be1d...ad2

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det gjør da ingenting, ikke ta det ille. Det går helt fint at dere begge puster gjennom en av deres neser når en kliner, litt rar følelse, men det går fint. Med litt mer klining så kan dere klare å bytte mens dere kliner, at begge puster gjennom din nese eller hans, føles litt merkelig og ganske gøy. Du trenger ikke partner for å teste ut hva og hvordan du skal gjør for å bare puste gjennom nesen eller munnen eller begge deler, prøv litt så finner du ganske for hvordan. 

Anonymkode: 95fc6...c54

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Huff, det høres ordentlig kjipt ut (for deg). Men altså, hvis fyren er interessert i deg, så er jo dette en bagatell. Hva så at du plutselig pustet ut gjennom munnen? Tror du at du kan klare å se det litt komiske i situasjonen, og le litt av det? Det leie er at du nærmest har utviklet angst pga. det. Men hvis han er en voksen og hyggelig mann, så vil han forstå, tenker jeg. Alle kan få prestasjonsangst. Selv har jeg vært med på utallige kleine episoder. Cluet er å le av det. Det er ikke så farlig at det blir rart eller klønete, at tennene klinsjer sammen, eller at man lager rare lyder (eller puster med munnen). Du er ikke perfekt, men det er søren ikke han heller. Og det går seg som oftest til. 

Det finnes mange fæle ting man kan gjøre her i livet, men å puste med munnen under et kyss er ikke et av dem. Ønsker deg lykke til med kjærligheten! :hug:

Anonymkode: 28bf1...462

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her ville jeg bare vært ærlig og sagt rett ut hvorfor ting ble som det ble. At du var nervøs og stresset og at du dermed fikk panikk. Fortell han at han er en veldig flink kysser og at du bare trenger å roe deg litt.

Som mann hadde dette overhodet ikke plaget meg, det hadde derimot plaget meg hvis du bare hadde dyttet meg bort og "løpt" avgårde. Da hadde jeg tenkt at det var jeg som gjorde noe veldig galt.

Anonymkode: 87582...43e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg håper du klarer å snakke med han om dette. Å skyve han unna gjør hele situasjonen til noe stort og skummelt. Nå kan du gruble fritt om hva han tenker eller ikke, og blåse det opp i hodet ditt. Istedet for å spørre, og mest sannsynlig få et ufarlig svar som roer deg ned. Du må ufarliggjøre situasjonen, ellers kommer frykten til å sitte i.  Nå sitter dere begge to og lurer på hva som skjedde og føler dere ille. 

Anonymkode: b359b...fb6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for fine svar, ble litt rørt nå. Skal snakke med han om det hvis vi får kontakt igjen, men var ingenting seriøst mellom oss.

Tror jeg skal øve på å kysse hånda mi eller noe mens jeg puster med nesen, til neste fyr jeg møter.

TS

Anonymkode: ab104...785

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg skal øve på å kysse hånda mi eller noe mens jeg puster med nesen, til neste fyr jeg møter.

Det er jo en god start, men pust gjerne heller med munnen. Det gir gode smaske lyder og trekk pusten noen ganger langt inn med nesa. Det gir en lyd som sier at du nyter det, svelg gjerne et par ganger også. Lydene i seg selv er tennende, og noen ganger kan man nesten høre hjerte slå, bruk fuktige lepper, bare øv😉

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...