AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Faren min tvang meg til å snakke om sex og puberteten når jeg var ungdom selv om jeg nektet. Idag har jeg et vanskelig forhold til sex, syns det bare er flaut og vanskelig. Hva mener dere her inne? Er det riktig eller kan det være skadelig? Anonymkode: 63b2f...30e 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Kommer vel helt an på hvem ungdommen er. Men tviler på at det er skadelig så lenge det foregår innenfor normale rammer. Anonymkode: 5879f...04c
C8H10N4O2 Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Strengt tatt bør man snakke med barn om sex, før de blir så gamle at de synes det er flaut å snakke om kropp og dens funksjoner med foreldrene. Man må selvfølgelig tilpasse samtalene alder og modenhet, men det blir for dumt å vente til barnet allerede er i puberteten før man snakker om sex. 8
Skogkløver Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Jeg tviler på at en enkeltstående samtale om sex med ungdom gir noen skade forutenom at det kan være skikkelig flaut.😅 Snakkes det derimot om sex daglig og det presses på ungdommen vil det gjerne kunne gi et anstrengt forhold til temaet 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå