Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å ser igjennom årboka til Wilton (forhandleren dom Cacas bruker endel), og ser at de har endel utstyr til bryllup, som ikke har med kaker og den type ting å gjøre. Bare som et tips, men nå er det lenge siden jeg har vært inne på denne tråden, så dere er vel allerede oppdatert... :tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Kva slags utstyr då, for eksempel?

Skrevet

jobben min forhandler med cacas.. så jeg tenkte å smiske litt med hun forhandleren vår derifra jeg.. få ting litt billigere.. er jo lov til å prøve seg :ler:

Skrevet

Takk for tipset! :-)

Jeg har gått på ett Cacas-kurs og vurderer å prøve meg på å lage litt fancy kakepynt til en av kakene våre...

Fikk tips fra den nettsiden du linket til om diverse jeg kan bestille fra andre nettsider også. Det går vel ikke an å bestille direkte fra Wilton (Cacas) som privatperson?

Skrevet
Takk for tipset! :-)

Fikk tips fra den nettsiden du linket til om diverse jeg kan bestille fra andre nettsider også. Det går vel ikke an å bestille direkte fra Wilton (Cacas) som privatperson?

det vet jeg ikke.. men jeg kan siden det blir gjennom jobben..

Skrevet

Det Cacas forhandler kan du kjøpe via en forhandler eller muligens på nettet, men det er mulig du også kan bestille direkte fra Wilton via nettsidene?!

Skrevet

Jeg har handlet fra Wilton, ingen problem (ble riktignok sendt til ei dame i usa, som tanta mi skulle besøke, så hun tok det med hjem, men jeg mener de sender til Norge også.)

Gjest minni05
Skrevet

Du må evt bestille varene til en adr i USA. Wilton sender ikke varer til utendlandske adr.

Skal du ha varer fra Wilton, kontakt en cancas forhandler.

Skrevet

Man må ha kjente i USA , for å handle hos Wilton, ellers har Cacas importlager derfra og har masse av produktene!

Litt av innlegget er slettet :wink:

Remyline Moderator

Skrevet

Det over var meg.. fikk ikke logget inn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...