sixx Skrevet 1. juni 2005 #1 Del Skrevet 1. juni 2005 Hva burde jeg bruke....rulle eller pensel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. juni 2005 #2 Del Skrevet 1. juni 2005 Jeg ville nok gått for svamp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 2. juni 2005 #3 Del Skrevet 2. juni 2005 Rulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #4 Del Skrevet 2. juni 2005 Vi kjøpte en pensel som var beregnet for lakkering av gulv. Selve penselen var ca 20 cm brei, og hadde ikke vanlig skaft. Denne typen kan iallefall jeg anbefale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 2. juni 2005 Oi...tre svar...og alle helt forskjellige. Frysepulver: svamp? Tror det går fortere med rulle, men er litt usikker på om man har like mye kontroll på den som med pensel. Hmm... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 2. juni 2005 #6 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe Jeg har en ide oppi hodet mitt som går på at jeg tror pensen er best og at det gir et penere reslutat, men jeg aner ikke. Vet pappa kjøpte pensel til mannen som skulle lakkere hallen og trappegangen i barndomshjemmet mitt. Det tok veldig lang tid, men ble fint. Men er godt mulig rulle funker like bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 2. juni 2005 Hehe Luring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spirito Skrevet 2. juni 2005 #8 Del Skrevet 2. juni 2005 Dette trenger man ved lakkering av det mattslipte gulv: Gulvpanelrens (Scanox), bomullsklut, lakkrull med forlengerskaft (Jordan) og lakk (Trestjerner oljebasert klarlakk fra Scanox). Vi har her også tatt med en bredpensel (Jordan), alternativet til lakkrull. Hentet fra http://www.ifi.no/main.jsp?content=/doc/Fa...10/slipselv.htm Altså kan man bruke både rull og pensel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 2. juni 2005 Altså kan man bruke både rull og pensel. Ja, man kan bruke begge deler. Det jeg er litt skeptisk til når det gjelder rulle, er at det er lett for at det tyter ut litt ekstra på sidene (og det er ikke pent). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest i dag Skrevet 2. juni 2005 #10 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har alltid brukt ekstra bred pensel til lakking av gulv. Jeg tror det er lettere å ha kontroll på at det blir jevn påføring av lakk enn dersom jeg hadde brukt rulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sixx Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #11 Del Skrevet 2. juni 2005 Jeg har alltid brukt ekstra bred pensel til lakking av gulv. Jeg tror det er lettere å ha kontroll på at det blir jevn påføring av lakk enn dersom jeg hadde brukt rulle.Er det jeg tror også....så det blir nok pensel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå