Sarra love Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 jeg har skrevet denne artikkelen og jeg ville bare høre fra dere som er kvinne om hva synes dere mange har svart rart og noen viste meg at det er noe fantasi eller bare ord, og noen har snakket om språket at jeg er ikke nok flink å skrive jeg tenker også å gjøre det ofte, ikke bare en gang og derdig hva var feil med dette ??? jeg vil dele hva som kjedde med meg igår i siste dag i 2019 og håper at noen kan lære fra det Jeg har alltid drømt om å være fri akkurat som solen i dette universet, fordi jeg er fra et samfunn som forhindrer jenter fra å ha sex uten serious forhold( ekteskapet) og de har veldig strenge reglene.. igår var jeg på en fest og alle tok drikke og røyke og sånn, jeg visste ikke at det skal skje med meg før en gut sa på meg på sin vakre øyne Han la hånden på skulderen min, jeg følte meg redd og dirrende, men jeg stoppet ham ikke Så gikk han raskt til brystet mitt og begynte å si at jeg hadde stor boobs og nok for tre menn jeg følte at skjeden min har blitt som en innsjø og skjelver over hele kroppen Jeg ble overrasket over dette, men fortsatt å drikke uten ord. Jeg fant til og med at han trakk meg til et annet rom i huset, og en ung mann fulgte oss. jeg fant denne tiden at vi er mennesker og trenger ikke så mye regler like andre samfunne, jeg ville prøve sex med forskjellige folk uten gransen. jeg har gjort sex mange ganger i live mitt men det var bare med en mann som lovet meg å gifte meg men han gjore ikke det senere. jeg ville prøve forskjellige kuker og forskjellige forhold og folte på den tiden da de to kom inn med meg på rommet at jeg må ikke miste denne sjansen fordi jeg drømmet på det og det er bare En ny opplevelse. jeg tenkte at uansett hvis denne opplevelsen er det fint eller ikke, jeg vil prøve. akkurat like alle tingene i livet nye mat eller nye drikke jeg ville prøve 2 menn samtidig og dette er hva som kjedde. Rafail bygnte å kysse meg og ta av klarene mine. de tok meg så hardt og romantikk til at jeg cum mange ganger. når de er ferdig bygnte vi å le høyt etter på alle de som var ute kom inn til oss og se på oss naked. jeg ville ikke ble redd av det eller gjore noe, jeg tenkte at jeg er så glad og fri dame som kan gjore ka hun vil uansett med menn eller med damene 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Dette er ikke en artikkel........ Anonymkode: 902dc...6a0 10
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Angående sex så kan du gjøre som du vil, men artikkelskriving ville jeg kanskje lagt på hylla hvis jeg var deg. Anonymkode: 808cb...dcc 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2020 #6 Skrevet 2. januar 2020 Et trist pek inn i framtiden. Anonymkode: 2a533...5fe
Hulderen Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Norsk er nok ikke morsmålet ditt. Jeg tror det er bedre at du skriver på morsmålet ditt. Da får du uttrykt deg bedre. Du bør også vurdere hvem som skal være målgruppen din. Selv så opplevde jeg ikke at det du skrev gav meg noe. Jeg er i et fast forhold, og har ingen ønsker eller behov om å ha sex med to menn. Det ville ikke gitt meg noen form for frihetsfølelse, tvert i mot. 1
Bamseklemmer Skrevet 3. januar 2020 #9 Skrevet 3. januar 2020 5 minutter siden, Sarra love skrev: jeg prøver Nei, jeg liker at du er så åpen og beskriver dine opplevelser, bare fortsett å skrive du💚 1
Sarra love Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #10 Skrevet 3. januar 2020 du trenger ikke å lese eller svar på det hvis du e ikke interessant. Norsk er nok ikke morsmålet, men eg vil snakke norsk. dette var første gang eg skrive og jeg vil fortsette og lære meg mer til at jeg blir en av de beste seksuelle forfatteren i her.. best wishes Sarra Love 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #11 Skrevet 3. januar 2020 20 timer siden, Hulderen skrev: Norsk er nok ikke morsmålet ditt. Jeg tror det er bedre at du skriver på morsmålet ditt. Da får du uttrykt deg bedre. Du bør også vurdere hvem som skal være målgruppen din. Selv så opplevde jeg ikke at det du skrev gav meg noe. Jeg er i et fast forhold, og har ingen ønsker eller behov om å ha sex med to menn. Det ville ikke gitt meg noen form for frihetsfølelse, tvert i mot. Enig med dette. Skriv på et språk du mestrer. Anonymkode: 56572...55b
Sarra love Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2020 5 minutter siden, Bamseklemmer said: Nei, jeg liker at du er så åpen og beskriver dine opplevelser, bare fortsett å skrive du💚 mange takk det skal a gjøre 🙂 1
Sarra love Skrevet 3. januar 2020 Forfatter #13 Skrevet 3. januar 2020 3 minutter siden, AnonymBruker said: Enig med dette. Skriv på et språk du mestrer. Anonymkode: 56572...55b eg kan flinkere på norsk en engelsk og mest av dere her e nordmann ikke sant? så hvordan skal eg skrive? kan dere Hindi eller urdu? sikkert ikke. på den måten sier dere til meg hey du må ikke skriv her og du må ut liksom veldig moping seriøust 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2020 #14 Skrevet 3. januar 2020 Jeg forsto det slik at du hadde skrevet en artikkel som du ville ha tilbakemeldinger på. Om du skal skrive for å underholde må du mestre språket du skriver på. Det du skriver her er et referat. Om det er historier du skal skrive må du øve masse. Bruke mer skildringer og virkemidler. Et godt ordforråd og god setningsoppbygging er sentralt. Godt mulig jeg misforstår hensikten din. For å skrive innlegg og delta i diskusjoner her inne er det helt greit at du ikke skriver perfekt norsk så klart. Det er bra du ønsker å skrive og lære. Anonymkode: 56572...55b 6
Gjest Alterego666 Skrevet 3. januar 2020 #15 Skrevet 3. januar 2020 Jeg likte historien, særlig det grenseoverskridende aspektet. Fortsett å skrive, gjerne på norsk. Å øve er beste måten for å bli flink. Et par umiddelbare tips: Bruk noen ord på å beskrive steder, musikk. Personenes øyne, hender osv. Jeg synes det gir mere atmosfære og innlevelse. Jeg likte historien din godt, og synes du skal fortsette!
Sarra love Skrevet 4. januar 2020 Forfatter #16 Skrevet 4. januar 2020 On 1/3/2020 at 4:50 AM, AnonymBruker said: Jeg forsto det slik at du hadde skrevet en artikkel som du ville ha tilbakemeldinger på. Om du skal skrive for å underholde må du mestre språket du skriver på. Det du skriver her er et referat. Om det er historier du skal skrive må du øve masse. Bruke mer skildringer og virkemidler. Et godt ordforråd og god setningsoppbygging er sentralt. Godt mulig jeg misforstår hensikten din. For å skrive innlegg og delta i diskusjoner her inne er det helt greit at du ikke skriver perfekt norsk så klart. Det er bra du ønsker å skrive og lære. Anonymkode: 56572...55b On 1/3/2020 at 9:06 AM, Alterego666 said: Jeg likte historien, særlig det grenseoverskridende aspektet. Fortsett å skrive, gjerne på norsk. Å øve er beste måten for å bli flink. Et par umiddelbare tips: Bruk noen ord på å beskrive steder, musikk. Personenes øyne, hender osv. Jeg synes det gir mere atmosfære og innlevelse. Jeg likte historien din godt, og synes du skal fortsette! takk takk
Sparkling_Pink Skrevet 4. januar 2020 #17 Skrevet 4. januar 2020 Du vil tjene på å sette deg inn i sjangre, er nok enig med de som sier at dette ikke er en artikkel. Norsk som skriftlig språk kan du øve deg på å beherske bedre. Samtidig er det kvaliteter i det du skriver, som gjør at jeg tror du kan komme til å skrive nydelige tekster. Seksuell utfoldelse som tema kan gi mange reaksjoner. Det er et sterkt tema hvorvidt noen kan gjøre som de vil eller ikke seksuelt. Det norske slik jeg kjenner det har strenge regler, og de fellesskaper som oppstår rundt seksuelle praksiser, har også klare regler og normer. Dette er ikke ditt tema, men jeg tenkte å gjøre deg oppmerksom på det, da det virker som at du forstår den kulturen du kommer fra, men ikke nødvendigvis den norske. Det vil være grenseoverskridene og provoserende og med konsekvenser overalt med slike beskrivelser som du har i det du skriver.
Million Skrevet 4. januar 2020 #18 Skrevet 4. januar 2020 På 3.1.2020 den 4.04, Sarra love skrev: jeg prøver Du starter 8 setninger på rad med ordet "jeg". Det er ikke bra skriving. Du skriver også for dårlig norsk til at dette er noe noen norske kunne tenke seg og sitte og lese og kose seg med. Du prøver, ja, men du må ta noen kurs i norsk og norsk rettskriving tror jeg, for å bli bedre. Å kunne skrive riktig er veldig viktig. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå