Gjest manic Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Hva er din yndlingsdrikk som ikke inneholder alkohyler ? Selv kan jeg ikke motstå iskald Cola på boks! Åhhh..det er himmelsk! Og sjelden jeg unner meg det, noe som gjør det enda bedre
Arwen Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Beste jeg vt er snappel med kixi og jordbær. Ellers er ikke iskald cola men isbiter i ordentlig colaglass på en varm sommerdag å forakte heller
Gjest Anonymous Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Iiiiskald snappel med eple. Og iskald pepsi på boks.
hilli Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Hjemmelaget, sukkerfri og iskald iste på en varm dag. Isteen er forbausende forfriskende.
Gjest lillelou Skrevet 2. juni 2005 #7 Skrevet 2. juni 2005 Akkurat nå har jeg et "crush" på ananasbrusen fra Oskar Sylte, men på sommerstid er jeg også veldig glad i iste av peppermyntete med bare littebitt sukker oppi og masse isbiter. og VANN! Glemte det,selv om jeg drikker litervis hver dag... :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #9 Skrevet 2. juni 2005 Iskald cola i glassflaske. Eller appelsinjuice og San Fransisco med isbiter i...
Arkana Skrevet 2. juni 2005 #10 Skrevet 2. juni 2005 Iskald cola er helt klart best. Men Schweppes Agrum eller Grape Soda, Mountain Dew eller god appelsinjuice er ikke å forakte heller.
Gjest Gjesta Skrevet 2. juni 2005 #14 Skrevet 2. juni 2005 Jeg er veldig glad i mineralvann med masse kullsyre. San Pellegrino er bra, eller Farris (alle typer), eller Bon Aqua (både den med bringebær og den med cranberry/grapefrukt).
Gjest Emera Skrevet 2. juni 2005 #15 Skrevet 2. juni 2005 Jeg er veldig glad i mineralvann med masse kullsyre. San Pellegrino er bra' date=' eller Farris (alle typer), eller Bon Aqua (både den med bringebær og den med cranberry/grapefrukt).[/quote'] Jepp!
Gjest gjest 0 Skrevet 2. juni 2005 #16 Skrevet 2. juni 2005 Jeg er nok ikke som alle andre barn nei... :oops: For tiden er yndlingsdrikken romtemperert (!) vann! Ellers så er jeg glad i kald Pepsi Max som har mistet halvparten av kullsyren...
Gjest Anonymous Skrevet 2. juni 2005 #17 Skrevet 2. juni 2005 Jeg er nok ikke som alle andre barn nei... :oops: For tiden er yndlingsdrikken romtemperert (!) vann! Ellers så er jeg glad i kald Pepsi Max som har mistet halvparten av kullsyren... Åh, nei. Det må nok være helt iiiskaldt vann og Pepsi Max med all kullsyren
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #18 Skrevet 2. juni 2005 Iskald pepsi max eller tab x-tra ingen over, ingen til siden!
-Fisken- Skrevet 2. juni 2005 #19 Skrevet 2. juni 2005 Iskald pepsi max eller tab x-tra ingen over, ingen til siden! eller på siden.. F*** samma det
Gjest The Milky Way Skrevet 3. juni 2005 #20 Skrevet 3. juni 2005 Hjemmelaget blåbærmilkshake...uhmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå