Gå til innhold

Slumber party/ overnattingsbursdag

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Datteren vår fyller 9 år om noen uker, og hun ønsker å ha overnattingsbursdag. Siden hun har bursdag tidlig på året,  er hun den første som fyller 9 år av jentene i klassen. Far og jeg er uenige i om hvorvidt det er for tidlig å arrangere denne type bursdag - jeg ser for meg at flere av jentene må hentes på natten osv, osv, mens far mener at det kommer til å gå kjempefint. Noen som har erfaring med overnattingsbursdag for 8/9 åringer??

Anonymkode: 18d8c...75f

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Datteren vår fyller 9 år om noen uker, og hun ønsker å ha overnattingsbursdag. Siden hun har bursdag tidlig på året,  er hun den første som fyller 9 år av jentene i klassen. Far og jeg er uenige i om hvorvidt det er for tidlig å arrangere denne type bursdag - jeg ser for meg at flere av jentene må hentes på natten osv, osv, mens far mener at det kommer til å gå kjempefint. Noen som har erfaring med overnattingsbursdag for 8/9 åringer??

Anonymkode: 18d8c...75f

Hva er egentlig problemet med at noen må hentes på natten?

AnonymBruker
Skrevet

Går vel fint det

Anonymkode: 7a031...96f

Skrevet
9 minutter siden, Teatrica skrev:

Hva er egentlig problemet med at noen må hentes på natten?

Er vel ikke så hyggelig med overnattingsbursdag hvis mange ikke er klare/vant med overnatting hos venner, og må hentes om natten?? Det er vel derfor Ts spørr om noen har erfaringer med denne type bursdager...

AnonymBruker
Skrevet

Min datter hadde overnattingsbursdag da ho ble 10. Hadde 12 jenter på besøk og alle ble natten gjennom. Men det ble lite søvn da 😝

Anonymkode: 08abd...02a

AnonymBruker
Skrevet

Her pleier alle å overnatte i barmehagen på våren det året de begynner på skolen.

har selv ei jente på 9 år som ofte er På og har overnaTtingsbesøk. Opplevd en gang at ei venninne ville hjem kl23, men det var pga sykdom.

men ingen som har hatt overnattingsbursdag enda

Anonymkode: c4e4a...805

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...