AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Datteren vår fyller 9 år om noen uker, og hun ønsker å ha overnattingsbursdag. Siden hun har bursdag tidlig på året, er hun den første som fyller 9 år av jentene i klassen. Far og jeg er uenige i om hvorvidt det er for tidlig å arrangere denne type bursdag - jeg ser for meg at flere av jentene må hentes på natten osv, osv, mens far mener at det kommer til å gå kjempefint. Noen som har erfaring med overnattingsbursdag for 8/9 åringer?? Anonymkode: 18d8c...75f
Mezzosoprena Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Datteren vår fyller 9 år om noen uker, og hun ønsker å ha overnattingsbursdag. Siden hun har bursdag tidlig på året, er hun den første som fyller 9 år av jentene i klassen. Far og jeg er uenige i om hvorvidt det er for tidlig å arrangere denne type bursdag - jeg ser for meg at flere av jentene må hentes på natten osv, osv, mens far mener at det kommer til å gå kjempefint. Noen som har erfaring med overnattingsbursdag for 8/9 åringer?? Anonymkode: 18d8c...75f Hva er egentlig problemet med at noen må hentes på natten?
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Går vel fint det Anonymkode: 7a031...96f
Mauken Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 9 minutter siden, Teatrica skrev: Hva er egentlig problemet med at noen må hentes på natten? Er vel ikke så hyggelig med overnattingsbursdag hvis mange ikke er klare/vant med overnatting hos venner, og må hentes om natten?? Det er vel derfor Ts spørr om noen har erfaringer med denne type bursdager...
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Min datter hadde overnattingsbursdag da ho ble 10. Hadde 12 jenter på besøk og alle ble natten gjennom. Men det ble lite søvn da 😝 Anonymkode: 08abd...02a
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 Her pleier alle å overnatte i barmehagen på våren det året de begynner på skolen. har selv ei jente på 9 år som ofte er På og har overnaTtingsbesøk. Opplevd en gang at ei venninne ville hjem kl23, men det var pga sykdom. men ingen som har hatt overnattingsbursdag enda Anonymkode: c4e4a...805
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå