maverick Skrevet 7. september 2002 #1 Del Skrevet 7. september 2002 Denne banebrytende konklusjonen sakset jeg i Nettavisen: "«Fyll er årsak til at studenter utsettes (...) dagen-derpå-angst» Sjefpsykolog Rigmor Mogård til Dagbladet" Fint at de deler slike forskningsresultater med oss andre.... ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2002 #2 Del Skrevet 8. september 2002 Vil bare få si en ting jeg: Uten hjelp fra psykolog så hadde jeg vært død idag......... de fikk meg på bena, hjalp meg å se at også jeg hadde et liv som var verdt å leve....... Jada - de kan nok si mye dumt de også.......akkurat som deg og meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kid-a Skrevet 8. september 2002 #3 Del Skrevet 8. september 2002 ¨Jeg også, hadde vel vært død nå... hvis det ikke hadde vært for psykologen min... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olivia Skrevet 9. september 2002 #4 Del Skrevet 9. september 2002 uten psyk'n min hadde jeg vel sansynlig vært død i dag jeg og, Men det er noe som er galt i dette psykolog systemet: det er fryktelig vanskelig å få psykolog. Mange som virkelig trenger det må vente lenge. Men så fort man har vært med i et reality program el, ja da er det ikke noe problem å skaffe en psykolog. Selvsagt har de sikkert behov for det etter en sånn psykisk påkjenning. Men de har tross alt valgt dette frivillig. mens andre sliter med psykiske plager ufrivillig i årevis og får bare beskjed om å vente for det er ikke kapasitet nok til at alle kan få hjelp. Er det ikke noe galt der? eller er jeg helt på viddene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 9. september 2002 #5 Del Skrevet 9. september 2002 Denne banebrytende konklusjonen sakset jeg i Nettavisen: "«Fyll er årsak til at studenter utsettes (...) dagen-derpå-angst» Sjefpsykolog Rigmor Mogård til Dagbladet" Fint at de deler slike forskningsresultater med oss andre.... ;-) Denne typen uttalelser er tatt ut av sammenheng og det blir bare dum når den står slik alene. Slik som dine kommentarer vil bli når de blir tatt ut av sammenheng, maverick. Dette viser også at det er enkelte som driver å henger ut visse yrkesgrupper. Denne type forakt er typisk norsk og nissete. Bare beviser hvor mye vi respekterer hverandre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 9. september 2002 #6 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har også mye å takke denne yrkesgruppen for. De stablet meg på bena også. 8) Olivia, helt enig i det du sier. Men du vet det - det er her som i alle andre sammenhenger, har du penger så har du råd til å kjøpe deg hjelp. Vi som er avhengige av det off. systemet må nok være mer tålmodige. Care - enig, det blir for dumt å ta ting ut fra sin sammenheng. Det blir det veldig mye "rart" ut av....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 10. september 2002 #7 Del Skrevet 10. september 2002 Hmm.. sier det samme som mange andre her inne: Hadde ikke vært levende for ti øre hadde jeg ikke hatt det psykiske helsevernet i baklomma... Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå