AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Da er ett av mine forsetter å vurdere en laseroperasjon på mine øyne! Jeg har skjeve hornhinner og -6 og -4 i linsestyrker. Hvilket sted anbefaler dere meg å ta denne operasjonen; er det kun Memira som er ledende på feltet? Har hørt at den siste behandlingsformen som koster kr 40.000,- gjør at du kan allerede gå på jobb dagen etter uten smerter. Og at man ikke lider av kronisk tørre øyne lenger og ikke trenger å gå med øyedråper for resten av livet. Kan dette stemme med dagens teknologi ift 2 år tilbake og senere? Evt. andre fordeler/bivirkninger? Anonymkode: 79c00...083
N-trønderpia Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg tok laseroperasjon for 20 år siden. Kommer ikke på hvilken plass. Men jeg har aldri hatt noen bivirkninger. Aldri tørre øyne. Var til sjekk i oktober og ser fortsatt 100% 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Jeg har hatt laserbehandling på mine i juli 2015, etterkorrigert på det høyre nå i november 2019, hos Memira. Jeg hadde -1.75 på det venstre og -4.25 på det høyre (tror jeg, husker ikke eksakt). Tok Lasek, hadde for smale øyehuler til at jeg kunne ta FS-Lasek. Tar litt lengere rekonvalesens, men var på jobb igjen etter en uke. Slet med tørre øyne en lengere periode, men var ikke slitsomt. Nå etter korreksjonen og så har det gått veldig greit, selve operasjonsdagen og de første dagene etterpå som var verst. Grunnen for at jeg måtte korrigere er p.g.a. høyre er mitt dominate øye, og jeg merket det ganske godt (var gått tilbake til -1). Vurderer litt å ta det venstre igjen og, selv om det fortsatt er veldig bra. Se hva etterkontrollen i februar sier Har bare gode erfaringer i hvert fall, både før, under og etter. At jeg har måttet korrigere gjør meg ingenting. Anonymkode: b4048...026
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 Opererte i 2016. Flott resultat, ingen problemer i etterkant Anonymkode: 6fdf1...24b
CAPS LOCK Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Jeg to laseroperasjon for åtte år siden. Øynene fungerte helt fint etter fire timer, og jeg har ikke hatt smerter eller bivirkninger
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå