Gå til innhold

Den første tråden i 2020, på sosial prat

Anbefalte innlegg

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fikk bare lyst å lage den første tråden i 2020...men aner ikke hva den skal handle om 🤔

Videoannonse
Annonse
Skrevet

La den handle om 2020

(selv om den nå er 20:43)

• Liker 1
Skrevet

Så.. noe dere gleder dere til i 2020? :popcorn:

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Har jeg egentlig noen planer for 2020...?? :klo:

Får følge med her og se om det dukker opp noen tips, det er vel sunt å ha noe å glede seg til. 

Skrevet

Jeg gleder meg til en natt på hotell og shopping med venninne før jeg drar videre og besøker min bror noen dager. Om 14 dager :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Når det igjen begynner å bli vår. Det gleder jeg meg veldig til. Kanskje kommer det snø i vinter og når den smelter
av ei sol som blir sterk nok til å lage vei i vellinga, da skal jeg ut og gå på bar asfalt igjen og kjenne på vårbrølet
som samler seg og trenger seg opp og ut!  :jepp: 

• Liker 2
Skrevet

Jeg vil møte hyggelige folk og håper alle får ordnet opp i konflikter med andre. Men inkludert. Er virkelig ikke noe hyggelig det, men så må en fokusere på annet også!  Beste er å ikke gruble. Så får holde seg opptatt med ting. Nå i kveld har jeg begynt på et abstrakt bilde. Det kan bli bra. Gjenstår å se.

Gjest Daryl Dixon
Skrevet

Ble akutt inspirert i kunsttråden. Kanskje prøvde frem til noe jeg liker å drive med, male eller lese Gode klassiske romaner, tegne, liker å tegne med kull... se om jeg har noe kunst i meg. Se sier jo kunstneren og den gale går litt hånd i hånd. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Jeg har planer om å flytte dette året.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg gleder meg til å få hentet en pakke :Nikke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...