Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Fikk bare lyst å lage den første tråden i 2020...men aner ikke hva den skal handle om 🤔
Nietsoj Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 La den handle om 2020 (selv om den nå er 20:43) 1
Gjest Daryl Dixon Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Har jeg egentlig noen planer for 2020...?? Får følge med her og se om det dukker opp noen tips, det er vel sunt å ha noe å glede seg til.
mia83 Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 Jeg gleder meg til en natt på hotell og shopping med venninne før jeg drar videre og besøker min bror noen dager. Om 14 dager 1
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2020 #7 Skrevet 2. januar 2020 Når det igjen begynner å bli vår. Det gleder jeg meg veldig til. Kanskje kommer det snø i vinter og når den smelter av ei sol som blir sterk nok til å lage vei i vellinga, da skal jeg ut og gå på bar asfalt igjen og kjenne på vårbrølet som samler seg og trenger seg opp og ut! 2
SoWhat? Skrevet 2. januar 2020 #8 Skrevet 2. januar 2020 Jeg vil møte hyggelige folk og håper alle får ordnet opp i konflikter med andre. Men inkludert. Er virkelig ikke noe hyggelig det, men så må en fokusere på annet også! Beste er å ikke gruble. Så får holde seg opptatt med ting. Nå i kveld har jeg begynt på et abstrakt bilde. Det kan bli bra. Gjenstår å se.
Gjest Daryl Dixon Skrevet 6. januar 2020 #9 Skrevet 6. januar 2020 Ble akutt inspirert i kunsttråden. Kanskje prøvde frem til noe jeg liker å drive med, male eller lese Gode klassiske romaner, tegne, liker å tegne med kull... se om jeg har noe kunst i meg. Se sier jo kunstneren og den gale går litt hånd i hånd.
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. januar 2020 #10 Skrevet 6. januar 2020 (endret) Jeg har planer om å flytte dette året. Endret 6. januar 2020 av AthenaRavenLuna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå