AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Hvor lang tid kan det egentlig gå mellom et ons til man tar kontakt igjen for å spørre om en "ny runde"? Jeg hadde et ons med en venninne/bekjent for ett år siden. Nå har hun flyttet til nabobyen og jeg er frista til å invitere meg selv over. Er det innafor å spørre om hun vil treffes over en pils? Hvordan kan jeg signalisere at jeg egentlig bare er keen på et ligg? Drar jeg så må jeg sove hos henne, så planen må være spikret før jeg drar. Jeg har hun på snap. Begge er 24. Anonymkode: 565a1...284
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 Jeg er jente 22. Bare send henne en melding. Det verste som skjer er et nei. Hvis hun tror en melding om å ta et par pils er en kjærlighetserklæring så er hun rimelig borte. Det ligger sex i kortene etter pilsen uansett Anonymkode: 9bbcc...b47 2
AndersenG Skrevet 8. januar 2020 #3 Skrevet 8. januar 2020 På 1.1.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev: Jeg er jente 22. Bare send henne en melding. Det verste som skjer er et nei. Hvis hun tror en melding om å ta et par pils er en kjærlighetserklæring så er hun rimelig borte. Det ligger sex i kortene etter pilsen uansett Anonymkode: 9bbcc...b47 godt innspill, mye erfaring med ons?
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #4 Skrevet 8. januar 2020 Du kan jo prøve, men ikke forvent noe svar. Anonymkode: 4f76e...584
Hr. Aktiv Skrevet 8. januar 2020 #5 Skrevet 8. januar 2020 3 timer siden, AndersenG skrev: godt innspill, mye erfaring med ons? Sikkert erfaring med hvordan jenter tenker.
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2020 #6 Skrevet 8. januar 2020 På 1.1.2020 den 17.49, AnonymBruker skrev: Jeg er jente 22. Bare send henne en melding. Det verste som skjer er et nei. Hvis hun tror en melding om å ta et par pils er en kjærlighetserklæring så er hun rimelig borte. Det ligger sex i kortene etter pilsen uansett Anonymkode: 9bbcc...b47 Dette er litt trist.. Som dame liker jeg å henge med menn uten at det forventes sex. Men har erfart selv at det som oftest er det som forventes Anonymkode: f656d...d5d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå