Gå til innhold

Hvor vanlig er det å ta en Northug?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For én dag siden visste jeg ikke hva det ville si å ta en Northug. Og så greide jeg sannelig å starte det nye året med å gjøre nettopp det. Var i et privat nyttårsselskap og delte taxi derfra med to herlige og til da ganske ukjente menn. Tror ikke de var bekjente heller. 

Satt mellom dem i baksetet på taxien, og greide å si et eller annet om å ta en Northug. Derfra utviklet tingene seg raskt og snart la jeg midt i senga med en naken mann på hver side. Og da var det jo bare å stake i vei. Ble noen andre øvelser i løpet av natta og morgentimene også. 

Dette kaller jeg Happy New Year! 

Anonymkode: 05fc9...e8b

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

For en ekkel ting å lyve om.

Endret av Dalmatian
  • Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
19 timer siden, Dalmatian skrev:

For en ekkel ting å lyve om.

Enig, en ekkel LØGN.

Anonymkode: 29435...69e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Løgn kan det godt være, men hva er det som liksom er så ekkelt med dette?

Anonymkode: 236c7...eeb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du visste ikke hva det var, men greide likevel å si noe om det i drosjen?  

Anonymkode: 25385...8ce

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ganske frekt og ukvalifisert å stemple andres historier her som løgn. Hvordan kan dere vite om det er sant eller ikke? Jeg vet hva som skjedde, for jeg var der. Får nesten mistanke om at noen her er misunnelige for at noen har et spennende sexliv. Hilsen TS

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ganske frekt og ukvalifisert å stemple andres historier her som løgn. Hvordan kan dere vite om det er sant eller ikke? Jeg vet hva som skjedde, for jeg var der. Får nesten mistanke om at noen her er misunnelige for at noen har et spennende sexliv. Hilsen TS

Finnes ikke misunnelig på noen som tar med seg to fremmede hjem og har sex med de. 

Anonymkode: df016...5ae

• Liker 9
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er det som kalles spennende, så er jeg ikke misunnelig.

Ikke alle verdsetter «spenning» i livet uansett.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selv tok jeg en runde golf i helga. 18 hull

Anonymkode: bb00a...281

• Liker 7
Skrevet

Ikke så usannsylig det der... har selv opplevd noe lignende. Vi satt i baksetet og drakk karsk når hun sugde kompissen min, og jeg pulte henne med skaftet av et skruvjern. Når det er sagt så var det hun som ville det, men vi blånektet jo ikke på det heller🙄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe.... Nesten samme opplevelse, bare omvendt. Meg og venninna, og en ung herlig "Araber" i midten. Vi delte også taxi hjem nyttåsaften. Ja, det var ingen hest altså, han var fra et Arabisk Midt-østen land. (Libanon el. Jordan ?)

Det ble en vill og herlig Nyttårsdag morgen og formiddag OMG.   Kjenner det enda    😉

Anonymkode: b0aef...eb5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Spenning mellom ørene er ofte å foretrekke framfor mellom benene, spesielt en nyttårsaften med promille. Slike drosjefantasier tenner ikke meg, har nok sittet for mange ganger i taxi til å assosiere det med noe annet enn hjemlengsel.

Anonymkode: d98bd...5f3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spenning mellom ørene er ofte å foretrekke framfor mellom benene, spesielt en nyttårsaften med promille. Slike drosjefantasier tenner ikke meg, har nok sittet for mange ganger i taxi til å assosiere det med noe annet enn hjemlengsel.

Deg om det

• Liker 2
Skrevet

Det er mer vanlig enn man tror men mindre vanlig enn man fantaserer om. 

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, frk.jus skrev:

Det er mer vanlig enn man tror men mindre vanlig enn man fantaserer om. 

Haha, godt svar! 👍

• Liker 1
Gjest UglerIMosen
Skrevet

Hadde i så fall syns synd på han som satt til venstre for meg. Jeg er tydelig raskere med høyrehånda for å si det sånn. 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Deg om det

Tror ikke det er bare meg.

Skrevet
23 minutter siden, UglerIMosen skrev:

Hadde i så fall syns synd på han som satt til venstre for meg. Jeg er tydelig raskere med høyrehånda for å si det sånn. 

Du får sørge for å plassere han som kommer lettest på venstresiden da😅

Gjest UglerIMosen
Skrevet
7 timer siden, Trøndermann skrev:

Du får sørge for å plassere han som kommer lettest på venstresiden da😅

😂 Hadde jeg noensinne kommet opp i situasjonen skal jeg huske det, men tviler på at «problemet» oppstår i det hele tatt😂

Skrevet

Å de har ikke vært så mye på fest i distriktsnorge, de som ikke tror at mye kan skje/bli tilrettelagt for i taxien/skyssen på vei hjem fra fest.  Mye rart der gett   😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...