AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Dame på 22 år her. Har veldig lyst på en fast kjæreste , alle rundt meg har en. Er utdannet med fast jobb men bor hjemme .. så vil gjerne flytte ut å finne en samboer . Problemet mitt er at jeg har sinnsykt mange menn på Snapchat og sosiale medier generelt , har kun en god venninne . Føler meg litt ensom egt, og disse mennene vil nok kun en ting, selvom de er «vennene» mine . Føler det blir en blokkering for meg å finne meg en type.. kunne kuttet ut alle mennene , men da mister jeg jo den oppmerksomheten .. noe jeg også ønsker . Fra jeg var liten så var det ikke mange som ga meg den oppmerksomheten jeg trengte , og det gjorde sånn at jeg søker ofte bekreftelse og oppmerksomhet fra andre den dag idag . Anonymkode: c804e...655
K.B. Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 "Blokkeringen" er vel strengt tatt det at du virker veldig opptatt av sosiale medier. Snapchat liksom, er du 14 år? 1
ntrane Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 Hadde nok ventet med kjæreste hvis jeg var deg, du virker umoden eller ustødig. Når du får lagt ønsket om oppmerksomhet på hylla så kan du jo ta steget. Mener det ikke som vondt på noen måte. Vi fleste av oss har noe skavanker eller bagasje som følge av våre liv. Det er jeg prøver å si er at det å være helt trygg, stødig og avslappet vil gi deg så mye bedre dating opplevelser. Da kan du uten å være overstyrt av følelser kunne ta mer rasjonelle avgjørelser. Som f.eks kutte ut fyren som gir deg sommerfugler i magen, men som er en deadbeat og ikke bra for dine fremtidsutsikter. Fleste dysfunksjonelle forhold er resultat av avgjørelser basert på følelser og ønske håp. Lær deg selv å kjenne, lev litt. 22 er slett ingen alder. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå