Tusseline Skrevet 1. juni 2005 #1 Skrevet 1. juni 2005 Den siste uka har jeg hatt så utrolig vondt på tuppen av tunga. Har sett i speilet om det kan være noe underlig, og det virker som om en liten del (ei slags kule) holder på å "frigjøre" seg. Den er litt rød og hvit. Noen som har opplevd det samme? Kan det kanskje være ei kvise?
Gjest Seleena Skrevet 1. juni 2005 #2 Skrevet 1. juni 2005 Det er mulugens ei lita blemme. Ikkje prøv å bite hål på den, men la den lege av seg sjølv
karisjima Skrevet 1. juni 2005 #3 Skrevet 1. juni 2005 Har hatt dette mange ganger selv... Det er nok en betent smaksløk du har fått. Dette vil gå over av seg selv, når infeksjonen har gått over. Du må ikke klemme eller stikke hull på den, for da kan det spre seg til de andre smaksløkene.
lizzy x Skrevet 2. juni 2005 #4 Skrevet 2. juni 2005 det kan og være virussår..da får du små sår i munnen eller harde såre knopper på tunga,de er skikkelig vonde,har hatt det av og til selv...spesielt hvis man er forkjølt,men de gåe vekk av seg selv og er ikke farlig
Gjest Emera Skrevet 2. juni 2005 #5 Skrevet 2. juni 2005 Jeg har opplevd at "vanlige" tannkremer, slike man kjøper i butikken, kan gjøre vondt verre. De inneholder stoffer som kan virke irriterende. Derfor har jeg gått over til tannkrem uten disse stoffene (kjøpt på apotek). Det kan faktisk lindre smertene, og gjøre at infeksjonen varer kortere.
Tusseline Skrevet 2. juni 2005 Forfatter #6 Skrevet 2. juni 2005 Okei. Takk for svar alle sammen. Det begynner å bli bedre, men det er ikke første gangen det har dukket opp. Irriterende. :-x
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå