Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei venninne som kallast seg bestevenninne men som ikke oppfører seg som det... 

har tatt ho i å lyve flere ganger. Om hvem ho er sammen med , hva ho gjør , økonomi osv . Bare tull og vas. Føler ofte at jeg ikke er inkludert og så ser jeg at ho er med felles venner uten meg .  
jeg har sagt at ho må kutte ut ellers gidder jeg ikke mer, er for gammal til sånn tull. 

nå tok jeg ho for å lyve igjen i går . Om hvem ho var sammen med . Skjønner ikke greia jeg . 

hva hadde dere gjort ? 

Anonymkode: 395ad...43d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ei venninne som kallast seg bestevenninne men som ikke oppfører seg som det... 

har tatt ho i å lyve flere ganger. Om hvem ho er sammen med , hva ho gjør , økonomi osv . Bare tull og vas. Føler ofte at jeg ikke er inkludert og så ser jeg at ho er med felles venner uten meg .  
jeg har sagt at ho må kutte ut ellers gidder jeg ikke mer, er for gammal til sånn tull. 

nå tok jeg ho for å lyve igjen i går . Om hvem ho var sammen med . Skjønner ikke greia jeg . 

hva hadde dere gjort ? 

Hvorfor lyver hun om hvem hun er med? Har hun venner som du kanskje ikke kommer overens med? Og hvordan vet du om hun lyver? 

Anonymkode: 2073f...45b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 5f170...044

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på hva hun lyver om. At hun lyver om hvem hun er sammen med kan godt være fordi hun ikke vil at du skal bli lei deg over at hun henger med noen venner som dere ikke har til felles. Mange liker å holde vennegruppene sine separat, mens andre føler at hvis man er venner så må man alltid inkluderes i alt.

At noen lyver om økonomien sin betyr at de ikke har lyst å dele den med andre, så kanskje ikke spør henne om økonomien hennes, det er ganske personlig. 

Anonymkode: 83db9...470

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg spør ikke om økonomien hennes , bare hun som snakker om den . Så sier hun forskjellig fra dag til dag . 
vi har felles venner, jeg så det fordi de la ut samme bilde på Instagram

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...