AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #61 Skrevet 1. februar 2020 45 minutter siden, AnonymBruker skrev: Spolte meg raskt gjennom denne gangen. For noen kjedelige konkurranser. Folk som står i et tårn og venter i sju minutter 😐 Anonymkode: f4b51...544 Enig, mange kjedelige nye øvelser. Og lagånd? Hva pokker er lagånd med at en person skal hoppe uti vannet mens en annen prøver å telle opp til 5 minutter? Hvorfor kunne de ikke gjort det individuelt? Samme med situpsgreiene og løpingen. Er jo ikke noe lag over det, hvorfor skal man være ansvarlig for hvordan den man tilfeldigvis havnet på lag med gjør det? Har man uflaks havner man på lag med den som er dårligst i hver øvelse, for det er jo ulikt hva man er gode/dårlige til. Anonymkode: 17ac8...a60 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #62 Skrevet 1. februar 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Enig, mange kjedelige nye øvelser. Og lagånd? Hva pokker er lagånd med at en person skal hoppe uti vannet mens en annen prøver å telle opp til 5 minutter? Hvorfor kunne de ikke gjort det individuelt? Samme med situpsgreiene og løpingen. Er jo ikke noe lag over det, hvorfor skal man være ansvarlig for hvordan den man tilfeldigvis havnet på lag med gjør det? Har man uflaks havner man på lag med den som er dårligst i hver øvelse, for det er jo ulikt hva man er gode/dårlige til. Anonymkode: 17ac8...a60 Morsomt at de alltid er like spent på lagene i siste runde 😄 og så all denne klemmingen, jeg hadde fått hetta. Du er på lag med xx! Ååå, klemmeklemme. Åå, vi vant, klemmeklemme. Ååå vi tapte, trøsteklemme. Og at de alltid skal filmes før de har våknet. Er mange grunner til at jeg aldri ville deltatt på noe som dette, utover at jeg ikke er spesielt sprek. Anonymkode: f4b51...544 6
Anonymburker Skrevet 2. februar 2020 #63 Skrevet 2. februar 2020 (endret) På 26.1.2020 den 14.34, AnonymBruker skrev: Madeleine var vel førstemann som røk. Margrethe heter vel hun som du mener. Anonymkode: e1e41...624 *Margaret* Endret 2. februar 2020 av Fornuftig-mann 2
AnonymBruker Skrevet 2. februar 2020 #64 Skrevet 2. februar 2020 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Morsomt at de alltid er like spent på lagene i siste runde 😄 og så all denne klemmingen, jeg hadde fått hetta. Du er på lag med xx! Ååå, klemmeklemme. Åå, vi vant, klemmeklemme. Ååå vi tapte, trøsteklemme. Og at de alltid skal filmes før de har våknet. Er mange grunner til at jeg aldri ville deltatt på noe som dette, utover at jeg ikke er spesielt sprek. Anonymkode: f4b51...544 Så kalde som nordmenn er syns jeg det er kjempebra at de viser at det ikke er farlig å klemme!! Anonymkode: d5cda...29f 1
Anonymburker Skrevet 7. februar 2020 #65 Skrevet 7. februar 2020 Margaret er så allsidig! Litt sånn Helene Olafsen-type. Hun og Eirik er jevnt over helt i toppen hele tida, og spår at disse to står i finalen. 2
AnonymBruker Skrevet 7. februar 2020 #66 Skrevet 7. februar 2020 Nok en gang blir en av de sterkeste gutta slått ut i en flaksepreget natt-test, arg!!😠 Anonymkode: 66ce7...a26 6
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #67 Skrevet 8. februar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Nok en gang blir en av de sterkeste gutta slått ut i en flaksepreget natt-test, arg!!😠 Anonymkode: 66ce7...a26 Nja, nå har jo Oddbjørn gjort det generelt ganske dårlig i alle øvelsene da Anonymkode: ddaf3...f04 2
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #68 Skrevet 8. februar 2020 Dette blir det endelige resultatet: 1.Eirik, 2.Margaret, 3.Ingvild og 4.Kjersti. Må si jeg egentlig håper Margaret vinner, men jeg tror Eirik blir for sterk. Anonymkode: 236ad...96e 1
Nevian Skrevet 8. februar 2020 Forfatter #69 Skrevet 8. februar 2020 Jeg har aldri forstått hvordan de alltid er i varme solfylte strøk, men likevel lar svart være fargen på klærne...
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #70 Skrevet 8. februar 2020 Heier på Margaret, hun har vært flink i alle øvelser, og heller ikke vært i natt-test. Virker sterk i hele kroppen, ikke bare enkeltøvelser sånn som mange av de andre er. Men frykter at hun ikke er vinneren mtp visningene av portrettet(nrk-logikk you know)🤔 Anonymkode: ddffc...36d
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #71 Skrevet 8. februar 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Heier på Margaret, hun har vært flink i alle øvelser, og heller ikke vært i natt-test. Virker sterk i hele kroppen, ikke bare enkeltøvelser sånn som mange av de andre er. Men frykter at hun ikke er vinneren mtp visningene av portrettet(nrk-logikk you know)🤔 Anonymkode: ddffc...36d Heier også på henne, men hvorfor skal hun gå ut pga hvordan portrettene er vist? Alle er jo vist nå og hennes var det siste. Anonymkode: 37cc4...27f 1
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #72 Skrevet 8. februar 2020 Den siste interessante deltageren røk ut altså. Kunne vi fått en vinterversjon av mesternes mester? Eller hva som helst som kan sprite opp konseptet litt. Anonymkode: f4b51...544 4
AnonymBruker Skrevet 8. februar 2020 #73 Skrevet 8. februar 2020 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Heier også på henne, men hvorfor skal hun gå ut pga hvordan portrettene er vist? Alle er jo vist nå og hennes var det siste. Anonymkode: 37cc4...27f Sjelden den som blir vist sist vinner. Men kan jo hende de har endret «taktikk» i år. Anonymkode: ddffc...36d
Lydia Skrevet 8. februar 2020 #74 Skrevet 8. februar 2020 Heiet på Ingvill, Kari-Mette og Odd-Bjørn så kjedelig at han røk ut. Hadde vært gøy med en kvinnelig vinner igjen da 1
AnonymBruker Skrevet 9. februar 2020 #75 Skrevet 9. februar 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Alt for mange kjedelige kose-øvelser, konkurranse i hvem som skal gi hverandre flest mulig klem og kos. Bare tull og tøys hele greia. Men damene dominerer, og det er vel det eneste som betyr noe som helst. Flere av kvinnene har i tillegg "lagt opp" relativt nylig, og burde derfor holde temmelig høyt nivå. Samtidig som en del mannfolk stort sett er eldre pensjonister. Anonymkode: d2e4b...d21 Nå får du gi deg! Emil Helge Svendsen la opp i 2018 og Magnus Moan la opp ifjor. Margaret la opp i 2016. Gutta har vært svake i år, og det har ikke noe å si på når de la opp. Anonymkode: 49f67...e17 8
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2020 #76 Skrevet 21. februar 2020 Aldri vært så mange fine damer som i årets MM. Litt synd at den aller fineste av dem røk ut i dag. Er litt overrasket, Margaret har virket veldig sterk. For ei herlig jente! Helt nydelig. Så rart at så mange pene mennesker er homofile eller lesbiske. Hun er i hvert fall ei utrolig flott jente, og ser ut til å være lykkelig med sin nesten like flotte partner. Anonymkode: 37b8d...255
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #77 Skrevet 29. februar 2020 Oi, her må interessen ha vært lunken, ingenting om finalen i går? Antar jeg ikke trenger spoiler når den gikk i går på TV, så here goes: Jeg syns det var megagøy å følge Kjersti. Hun var ingen favoritt hos meg i starten, men etter hvert utmerket hun seg som veldig allsidig. Gøy at en som har drevet med en ganske annen type idrett enn håndball og langrenn har vist seg å danke ut en etter en. Har vært gøy å se at yogaen har vært så sentral for henne, for den roen hun har klart å ha i spesielt statiske øvelser tror jeg har vært avgjørende for at hun har kommet så langt. Men jeg syns Eirik var en verdig vinner. Han har klart å holde hodet kaldt og hatt ekstremt godt fokus under de mentale øvelsene, selv om han har slitt i statiske øvelser. Spent på om de får booket litt større navn for neste sesong, for jeg har på følelsen av at interessen har tapt seg litt. Men jeg vet seertallene har vært høye (sett medieundersøkelse, MM er faktisk det mest sette programmet på lineær TV). Anonymkode: 2fffb...239 6
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #78 Skrevet 29. februar 2020 Denne sesongen har vært sinnsykt kjedelig. Jeg har omtrent ikke fulgt med. Og jeg har vært trofast seer i 10 sesonger! Så noe har vært anderledes og uinteressant denne sesongen, enten deltakerne eller programmet og øvelsene. Så ikke sist episode, og fulgte bare halvveis med i går. Fikk med meg at Eirik vant da. Anonymkode: d4bbc...472 3
Sommernatt Skrevet 29. februar 2020 #79 Skrevet 29. februar 2020 Enig, det er noe med denne sesongen som ikke har fenget meg. Finalen var også utrolig kjedelig! Det blir for mye dulling, kosing og prating. Kunne godt ha vist bare konkurransene, bryr meg ikke om hvor gode venner de har blitt og hvor stor opplevelse det er 😴 3
AnonymBruker Skrevet 29. februar 2020 #80 Skrevet 29. februar 2020 På 22.2.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev: Så rart at så mange pene mennesker er homofile eller lesbiske. Hun er i hvert fall ei utrolig flott jente, og ser ut til å være lykkelig med sin nesten like flotte partner. Anonymkode: 37b8d...255 Det er da vel ikke noe rarere enn at mange heterofile er pene? Anonymkode: 2f024...698 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå