AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #41 Skrevet 11. januar 2020 Synes faktisk at denne natt-testen også var urettferdig. Det er en som får stå på dominant fot, som oftest høyre, mens den andre må stå på venstrefoten. De kunne hvert fall byttet side etter en runde slik at de fikk byttet fot. Jeg hadde aldri klart å holde balansen på venstre hvert fall.. Anonymkode: 651f1...3a7 8
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #42 Skrevet 11. januar 2020 7 timer siden, Shai skrev: Herregud, hva er det med deg??? Hva slags agenda mot navnet og ryktet til Magnus Moen er det du fremstiller her? Magnus Moan virker da som en kjempetrivelig fyr! Som vanlig er det god stemning inne på villaen uten synlige gnisninger deltakerne imellom. Hadde han vært så forferdelig som innleggene dine beskriver hadde han vel ikke vært en del av gjengen i huset. Klart han har konkurranseinstinkt og blir sur når han taper, men sånn er det med toppidrettsutøvere. Hadde de ikke vært så lite glad i å tape hadde de vel ikke nådd så langt opp heller. Jeg synes det var synd han røyk, men Ingvill er en av mine favoritter der inne så det måtte vel bli sånn i denne nattduellen. Dessverre 🤷♀️ Jeg har da aldri skrevet at han ikke er trivelig! Forferdelig er han da ikke, kun en litt usikker person som prøver litt vel hardt å kompensere. Og irriterer meg over hvordan hans manglende vinnerskalle gjorde at han aldri greide å vinne noe. Konkurranseinstinkt er for øvrig nettopp hva den karen der mangler. Anonymkode: 17ac8...a60 3
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #43 Skrevet 11. januar 2020 Jeg heiet på Magnus Moan, synes han er en trivelig fyr, men ble kjempeskuffa da han valgte Ingvill. Synes det er mest riktig å velge den som ligger nest nederst. Skjønte dog at han kom til å ryke tidlig etter å ha lest intervju med ham i forkant. Han var veldig opptatt av å snakke om at han var syk under innspillingen. Det har egentlig alltid vært litt stang ut karrieremessig for Moan. Dessverre. Anonymkode: a76ab...1c0 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2020 #44 Skrevet 11. januar 2020 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Synes faktisk at denne natt-testen også var urettferdig. Det er en som får stå på dominant fot, som oftest høyre, mens den andre må stå på venstrefoten. De kunne hvert fall byttet side etter en runde slik at de fikk byttet fot. Jeg hadde aldri klart å holde balansen på venstre hvert fall.. Anonymkode: 651f1...3a7 Tipper de har valgt selv hvilken fot de vil stå på. Synes det var gøy at han valgte Ingvill jeg, det viser at de faktisk KAN velge hvem de vil(og tenke litt taktisk) i stedet for at de MÅ(noe som produksjonen kan ha bestemt uten at vi seere får vite det) velge sistemann på lista. Så creds til Magnus for det! Det er jo så kjedelig når de velger sistemann på lista for da vet vi jo hvem som må i natt-test uansett. Synd at Magnus røk ut, hadde faktisk tippet han i topp fire. Anonymkode: ddffc...36d 9
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2020 #45 Skrevet 13. januar 2020 På 11.1.2020 den 2.02, AnonymBruker skrev: Synes faktisk at denne natt-testen også var urettferdig. Det er en som får stå på dominant fot, som oftest høyre, mens den andre må stå på venstrefoten. De kunne hvert fall byttet side etter en runde slik at de fikk byttet fot. Jeg hadde aldri klart å holde balansen på venstre hvert fall.. Anonymkode: 651f1...3a7 Hvorfor har du det for deg at de ikke får velge fot selv? Det ser jo ut til at de enkelt bare kunne flytte greia de stod på til andre siden. Anonymkode: 92934...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #46 Skrevet 25. januar 2020 Denne sesongen fenger ikke like mye som de foregående. Vet ikke om det er deltagerne eller om produksjonen er anderledes. Anonymkode: d4bbc...472 3
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2020 #47 Skrevet 25. januar 2020 Kjedelig at alle de morsomme gutta som gir programmet en viss underholdningsverdi ryker ut😩 jentene er flinke og greie nok de, men de skaper ikke like mye liv og røre og det blir derfor kjedeligere å følge med for hvert program som går nå synes jeg.. Anonymkode: 66ce7...a26 15
Djækklåsst Skrevet 26. januar 2020 #48 Skrevet 26. januar 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Denne sesongen fenger ikke like mye som de foregående. Vet ikke om det er deltagerne eller om produksjonen er anderledes. Anonymkode: d4bbc...472 En del veldig tilfeldige øvelser også, spesielt de nye øvelsene, så er litt mer hipp som happ hvem som ryker enn det har vært før. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #49 Skrevet 26. januar 2020 11 hours ago, AnonymBruker said: Denne sesongen fenger ikke like mye som de foregående. Vet ikke om det er deltagerne eller om produksjonen er anderledes. Anonymkode: d4bbc...472 Jeg tenkte det samme helt fra første episode, og nå har mine to favoritter røket ut de to siste programmene. Så tror faktisk jeg for første gang ikke kommer til å se ferdig. Synes programmet begynner å bli utvannet, og skulle ønske de tok en sesong der de samlet alle vinnerne. Anonymkode: f4b51...544
Kristanna Skrevet 26. januar 2020 #50 Skrevet 26. januar 2020 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Kjedelig at alle de morsomme gutta som gir programmet en viss underholdningsverdi ryker ut😩 jentene er flinke og greie nok de, men de skaper ikke like mye liv og røre og det blir derfor kjedeligere å følge med for hvert program som går nå synes jeg.. Anonymkode: 66ce7...a26 Enig, de gir så lite av seg selv. Får liksom ikke noe forhold til de i år. 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #51 Skrevet 26. januar 2020 Enig i at denne sesongen er dårligere enn tidligere. Jeg tror det skyldes flere ting. Det ene er at det ikke er noen som skiller seg ut i noen retning. Alle har prestert både bra og dårlig. Moan var jo f.eks temavinner den ene uka og i bånn uka etter. Eirik har også vært temavinner, men har ikke gjort det så skarpt etter det. For meg var Emil den mest interessante personen, så underholdningsverdien sank da han røk. Nå syns jeg kanskje Oddbjørn er mest interessante som person, og så er jeg nysgjerrig på å se mer av Madeleine, for hun var ukjent for meg fra før og gjorde det sterkt nå sist. Jeg syns rett og slett årets deltakere er for reserverte og uinteressante. Tviler ikke på at de er veldig hyggelige og at gjengen hadde et fint opphold, men det når ikke helt hjem hos oss seere. Anonymkode: 236ad...96e 2
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #52 Skrevet 26. januar 2020 Håper fortsatt på en sesong med Petter Northug 🤩. Av de som er igjen nå håper jeg Oddbjørn går langt, da han lager litt liv. Anonymkode: 207f4...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #53 Skrevet 26. januar 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Med mindre produksjonen faktisk krever at deltakerne skal velge neste sistemann på listen, så står vel alle deltakerne selvfølgelig fritt til å velge hvem pokker de ønsker. Ville du blitt like irritert dersom en kvinne hadde valgt en mann, selv om mannen ligger langt foran henne på listen? Anonymkode: d2e4b...d21 Enig i at de kan velge hvem de vil, og at det hadde blitt mer spennende. Men jeg reagerte på at han valgte henne, hun lå midt på lista, hadde ikke utpekt seg som så mye bedre/verre enn de andre, og da begynte jeg å lure på om han mislikte henne personlig, eller om han så noe vi andre ikke hadde sett til da. (Ikke den du siterte). Anonymkode: 207f4...2f6 1
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #54 Skrevet 26. januar 2020 47 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig i at denne sesongen er dårligere enn tidligere. Jeg tror det skyldes flere ting. Det ene er at det ikke er noen som skiller seg ut i noen retning. Alle har prestert både bra og dårlig. Moan var jo f.eks temavinner den ene uka og i bånn uka etter. Eirik har også vært temavinner, men har ikke gjort det så skarpt etter det. For meg var Emil den mest interessante personen, så underholdningsverdien sank da han røk. Nå syns jeg kanskje Oddbjørn er mest interessante som person, og så er jeg nysgjerrig på å se mer av Madeleine, for hun var ukjent for meg fra før og gjorde det sterkt nå sist. Jeg syns rett og slett årets deltakere er for reserverte og uinteressante. Tviler ikke på at de er veldig hyggelige og at gjengen hadde et fint opphold, men det når ikke helt hjem hos oss seere. Anonymkode: 236ad...96e Madeleine var vel førstemann som røk. Margrethe heter vel hun som du mener. Anonymkode: e1e41...624
AnonymBruker Skrevet 26. januar 2020 #55 Skrevet 26. januar 2020 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Madeleine var vel førstemann som røk. Margrethe heter vel hun som du mener. Anonymkode: e1e41...624 Haha, takk! Ikke så lett når de både ligner i utseende og navnet ligner. Anonymkode: 236ad...96e 2
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2020 #56 Skrevet 31. januar 2020 Kanskje oppslaget med Odd Bjørn og skaden før fleste episode var en finte og at han egentlig vinner hele skiten? Anonymkode: 17ac8...a60 1
Shai Skrevet 1. februar 2020 #57 Skrevet 1. februar 2020 14 hours ago, AnonymBruker said: Kanskje oppslaget med Odd Bjørn og skaden før fleste episode var en finte og at han egentlig vinner hele skiten? Anonymkode: 17ac8...a60 Åh, wow! Det hadde vært gøy, egentlig 😍 Han er en så herlig og jovial type, det hadde vært kjempemorsomt å ha han med hele veien. Også er det litt gøy om noen litt oppi åra vinner. Denne sesongen har jo de yngste røket ut ganske tidlig, som Madeleine og Emil, så det er jo ikke utenkelig! 4
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #58 Skrevet 1. februar 2020 1 time siden, Shai skrev: Åh, wow! Det hadde vært gøy, egentlig 😍 Han er en så herlig og jovial type, det hadde vært kjempemorsomt å ha han med hele veien. Også er det litt gøy om noen litt oppi åra vinner. Denne sesongen har jo de yngste røket ut ganske tidlig, som Madeleine og Emil, så det er jo ikke utenkelig! Enig! Jeg heier på Oddbjørn☺️ Anonymkode: 49f67...e17 2
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #59 Skrevet 1. februar 2020 På 26.1.2020 den 14.26, AnonymBruker skrev: Med mindre produksjonen faktisk krever at deltakerne skal velge neste sistemann på listen, så står vel alle deltakerne selvfølgelig fritt til å velge hvem pokker de ønsker. Ville du blitt like irritert dersom en kvinne hadde valgt en mann, selv om mannen ligger langt foran henne på listen? Anonymkode: d2e4b...d21 Nei, ikke et krav, men jeg ser andre deltakere har valgt «fair» og tatt de som lå nest nederst. Så jeg tenkte at han bare var taktisk og tok ut den han trodde han kunne slå ut. Det syns jeg var ufint. Ingvill selv var overrasket over valget hans. Så helt greit at han røk ut. Anonymkode: 49f67...e17
AnonymBruker Skrevet 1. februar 2020 #60 Skrevet 1. februar 2020 Spolte meg raskt gjennom denne gangen. For noen kjedelige konkurranser. Folk som står i et tårn og venter i sju minutter 😐 Anonymkode: f4b51...544 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå