Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 
I sommer skal storebroren min gifte seg og i den anledning har jeg fått lov til å ta med meg 3 venninner og kjæresten min. 

Broren min har ikke sagt noe om hvilken venninne, da det er helt og holdent opp til meg å velge, og jeg må ikke ha tre venninner. Det er bare maksgrensen. 

i tilfelle dette er litt «what?» for dere at broren min lar meg invitere mine egne venninner på hans bryllup. Så er dette veldig vanlig å gjøre i vår familie. Mamma og pappa skal invitere sine venner på bryllupet til broren min, jeg skal invitere mine, broren min sine osv. 

Det som er greia er at jeg har så og si ingen venninner. Eller jeg har EN venninne, men jeg føler jeg er mer hennes venninne enn det hun er min. Hver gang det har vært noe arrangement i min familie eller noe jeg selv har stått for, så har jeg alltid invitert henne. Imens hun har invitert alle andre enn meg, også har hun bevisst ikke snappet/snakket noe med meg de dagene hun for eksempel har feiret bursdag, hatt nyttårsfest hos seg, ordnet suprise babyshower for søsteren osv. For at jeg ikke skal få med meg at hun har et arrangement som jeg ikke er invitert på. Nå føler jeg at jeg heller ikke har så mye lyst til å invitere henne på bryllupet til broren min. Jeg føler at jeg bare gir og gir, imens jeg aldri får noe tilbake. Men samtidig så vil jeg ikke være den eneste blant alle mine søsken som ikke har noen venner å ta med på bryllupet. Hva tenker dere? Hva hadde dere gjort? 

Anonymkode: f967a...5be

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hun kommer til å henge med deg hele kvelden, så hvis du ikke ser for deg det som hyggelig, bør du la være. 

Det høres ikke ut som du tenker på henne som en venn, så jeg får ikke inntrykk av at du er så keen.

Anonymkode: baf08...3c1

• Liker 1
Skrevet

Hun hørtes ikke ut som en god venninne.. Du bør ikke bedt i verken bursdag eller nyttårsfest? Jeg ser ikke helt grunnen til hvorfor du fortsatt tviholder på denne personen i livet ditt? Er det ikke bedre å bare gi slipp?

Jeg forstår at det er kjipt at du ikke har venner. Men er det ikke tungt for deg å bare gi og aldri få noe tilbake? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Drit i det. Du har jo følge. Jeg hadde ikke synes det var gøy å gå i en persons bryllup jeg ikke har noe tilknytning til. Det blir bare rart. Er de ute etter størst mulig bryllup med flest mulig gaver?

Anonymkode: 68544...5c3

Skrevet

Gjør det noe om du ikke har med venner på slep i din brors bryllup? Det blir masse familie og andre å ha det hyggelig med. Tror virkelig ikke jeg hadde giddet å ta henne med hvis jeg var deg! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det at du blir den eneste av søsknene som ikke har med venner synes jeg ikke du skal tenke på. Si at de var bortreiste hvis du synes det er sårt.

Jeg tenker at du skal se helt annerledes på dette og spørre deg selv om du kjenner noen som vil sette pris på å delta i dette bryllupet. Er dere indiske? Jeg tipper det blir en kjempefest og det er garantert masse mennesker som hadde likt det kjempegodt og vært takknemlig over å bli invitert.

Anonymkode: 3b99d...c60

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...