Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det lurer jeg på i dag :)

Videoannonse
Annonse
Gjest manic
Skrevet

Jeg bruker vanlig dusjsåpe og skrubbehansker fra bodyshop, funker som bare det! (Og BilliG) :-)

Skrevet

Exfoliating Body Scrub fra Clarins.

Gjest siri piri
Skrevet
Jeg bruker vanlig dusjsåpe og skrubbehansker fra bodyshop' date=' funker som bare det! (Og BilliG) :-)[/quote']

samme her.

Gjest Virvel
Skrevet

Jeg bruker en skrubbesvamp (svamp med hamp utenpå) og tørrbørster huden før jeg smører på krem. Mye raskere enn å gjøre det i dusjen, dessuten helt gratis ettersom svampen var en gave. :tunge1:

Skrevet

Eg brukar en billig peelingbodylotin + skrubbehanskar

Skrevet

I dag brukte jeg neglbørsten... Hadde nettopp kastet både svamp og hansker som var litt lite delikate, og skulle ha selvbruningstime i ettermiddag. Interessant opplevelse, men det gikk på et vis. Den er ganske stor og litt myk, så det ble ikke altfor vondt.

Catzy

Gjest Millame
Skrevet

Et lite og super billig tips ang. skrubb/peeling... Kaffen som ligger i filteret etter at du har traktet kaffe!!! Dette funker kjempe bra på rompe og lår, huden blir silkeglatt etterpå! Leste et sted at supermodellene bruker dette, og guess what? Det FUNKER!!!!

Gjest gjest1
Skrevet

Både kaffegrut og vanlig bordsalt gjør susen.

Gjest Helga the Hotwaxer
Skrevet
Leste et sted at supermodellene bruker dette' date=' og guess what? Det FUNKER!!!![/quote']

At middelmådige journalister vet hva en supermodell bruker i dusjen er lite sannsynlig. Godt mulig at kaffegrut funker med herregud kvinne, du må jo vaske ned hele dusjen etterpå.

Gjest gjest1
Skrevet

Nå er det en venninne av meg som anbefaler kaffegruten da, så det vet jeg lite om. Selv bruker jeg salt, og det funker utmerket. Ikke griser det utover hele badet heller, og veggene og karet spyler jeg rent etter meg uansett, for å slippe skippertakvaskinga så altfor ofte.

Skrevet

Jeg bruker den gule kroppsskrubben fra Garnier. Den gjør virkelig jobben sin, og lukter nydelig!

Skrevet

Jeg bruker skrubbe hanske, peeling krem, og bruker fuktighets krem, men bir fremdeles sjollete! :evil:

• 6 år senere...
Skrevet

Invester i MD Formulation sin Face & Body Scrub! Dette er en skrubb man får tak i hos hudpleiere eller over nettet.

Jeg bruker denne 2 ganger i uken i ansiktet. Da enten bare skrubber jeg og vasker av, eller så lar jeg den sitte på som en maske en liten stund. Snakk om babymyk hud!

På kroppen bare fukter jeg meg litt i dusjen og skrubber meg med denne, gjerne sammen med skrubbehansker, og dusjer videre. Den er veldig god før selvbruning:)

Den er drøy i bruk og kommer i en god flaske, så prisen er god!

I innlegget mitt her : en Oase av skjønnhet og velvære kan dere lese mer og få tips om hvor den kan kjøpes billigst:) :goodbye:

Skrevet

I innlegget mitt her : en Oase av skjønnhet og velvære kan dere lese mer og få tips om hvor den kan kjøpes billigst:) :goodbye:

Må du reklamere for denne bloggen din i hvert innlegg du skriver?

Jeg bruker MD Fomulations Face and Body Scrub. Digger at den kan brukes både til ansikt og kropp, det er det ikke mange andre som kan! Har hatt min snart et halvt år nå og kjøper den superbillig på nett, så dette er en av de beste investeringene jeg har gjort på denne fronten!

• Liker 1
Skrevet

Bruker MD Formulations Face and Body scrub :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...