AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #1 Skrevet 1. januar 2020 Finner ikke igjen mitt siste innlegg. Har leita overalt. Det var ikke noe galt i den tråden. Hvor kan man se alle innleggene man har skrevet? Anonymkode: e7a4c...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #2 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke igjen mitt siste innlegg. Har leita overalt. Det var ikke noe galt i den tråden. Hvor kan man se alle innleggene man har skrevet? Anonymkode: e7a4c...5d0 Skriver du under brukernavn finner du det i profilen din, men er du anonym føres det ikke oversikt over hva du har skrevet. Da må du evt. sjekke loggen i nettleseren din. Anonymkode: b3ab0...d34 1
MortenMinstelønn Skrevet 1. januar 2020 #3 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Finner ikke igjen mitt siste innlegg. Har leita overalt. Hay du leita under senga? Der finner jeg mye rart. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #4 Skrevet 1. januar 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skriver du under brukernavn finner du det i profilen din, men er du anonym føres det ikke oversikt over hva du har skrevet. Da må du evt. sjekke loggen i nettleseren din. Anonymkode: b3ab0...d34 Var anonymt ja. Kan moderatorer ha sletta det og på hvilket grunnlag da evt? Anonymkode: e7a4c...5d0
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #5 Skrevet 1. januar 2020 Jeg favoriserer alle innlegg skrevet under AB, sånn at jeg har alle trådene lagret, så det er et tips i hvertfall Og ja de sletter jo tråder her, du får spørre på ris/ros og tips og legge ved navnet på tråden/hva den handlet om, så får du svar på om den er slettet eller under vurdering der. Om du ikke finner den så kan du jo prøve å lage en ny Godt nyttår! Anonymkode: ee376...e96 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #6 Skrevet 1. januar 2020 57 minutter siden, AnonymBruker said: Kan moderatorer ha sletta det og på hvilket grunnlag da evt? Anonymkode: e7a4c...5d0 Selvfølgelig. Bare les forumreglene. Anonymkode: f6775...395
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2020 #7 Skrevet 1. januar 2020 1 time siden, MortenMinstelønn skrev: Hay du leita under senga? Der finner jeg mye rart. Mister lite under senga egentlig. Under sofaen derimot. Der blir man «Espen Askeladden». Anonymkode: 94523...7dd 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå